parapodium dynamiczne

1. Data: 2004-05-18 17:14:09

Temat: parapodium dynamiczne
Od: "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, znajoma chce wrecz na sile zebym bral parapodium dynamiczne - 3000zl
refunduje NFZ, reszta PFRON. Nie wiem czy z rdzeniowym zanikiem miesni
poradze sobie z tym... czy to pomoze?
Jakie umowy z PFRONem musze podpisywac, jaki okres musze trzymac oraz czy
musze skladac coroczne sprawozdanie o wykorzystaniu dofinansowania.

dzieki za rady
sebastian

2. Data: 2004-05-18 22:49:06

Temat: Re: parapodium dynamiczne
Od: "Slonex" <s...@c...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> napisał w
wiadomości news:c8dg8j$r7f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Jakie umowy z PFRONem musze podpisywac, jaki okres musze trzymac oraz czy
> musze skladac coroczne sprawozdanie o wykorzystaniu dofinansowania.

osobiscie tez jestem miesniak ale obreczowo barkowy, parapodium w przypadku
miesniaka to tylko dodatkowy mebel w domu, takze osobiscie odradzam, mam
znajoma z rdzeniowym zanikiem ktora tez tak jak dostala parapodium tak je
szybko oddala.
Jesli ci potrzebne tylko po to zeby ogladac tv na stojaco to bierz:) bo
raczej do niczego innego tego nie wykorzystasz, za ciezkie to cholerstwo dla
nas jest:(

pozdrawiam
slonex

3. Data: 2004-05-19 09:07:54

Od: "realista" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slonex" <s...@c...go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sebastian Piotr Jasielski" <d...@h...pl> napisał w
> wiadomości news:c8dg8j$r7f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> 3000zl

Witam,
Moja żona (SM-stale leżąca) ma parapodium i więc parę sło naszego
doświadczenia:
- kupiliśmy z finansów kasy chorych, PEFRON nie dal ani grosza i firma
sprzedająca umorzyła nam dopłatę którą miał dodać pefron;
- parapodium jest ciężkie jak ch..zrobione z grubych żelazych elementów
- żonę muszę wstawiać, sama nigdy by nie dała radę.
- "chodzenie" w parapodium jest poprzez kiwanie sie i tu może ten ciężarnie
daje się tak bardzo we znaki ale to nie ma nic wspólnego z rzeczywistym
chodzeniem ot tak parę kroków.żeby np lepiej cos zobaczyć
- stopień wykorzystanie - naszym przypadku max 10 min dziennie.
Zdecydowliśmy sie na parapodium, bo podobno stałe jeżnie sprzyja odwapnieniu
kości a pinizacja w parapodium ma temu zapobiegać.
Pożyczając parapodium potrzeba trochę wiedzy jak skorzystać nie robiąc sobie
krzywdy:
- parapodium musi być doregulowane do wymiarów chorego,
trzeba umiejetnie się zainstalować aby np nie wyłamac sobie stawów w nogach.
Kupując fachowiec wszystko to ustawia i objaśnia w 10 min..
Czy zatem warto? nie wiem. Wiem, że jak bym tego nie załatwił, to żona by
miała do mnie żal.
Pozdrawiam
r.

[Ogłoszenie] Tandem do sprzedania