Znizka w Idei - raz jeszcze

1. Data: 2004-05-18 18:34:09

Temat: Znizka w Idei - raz jeszcze
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Jeszcze raz chcibym zaczerpnac z waszych doswiadczen.
Mianowcie dzis dzwonil do mnie gosciu od nich z ofeta przedluzenia
umowy... bla dla bla.
Wszystko pieknie, umowa na rok, plus pakiem smsow lub minut...
Ja mowie ze mam sary telefon i przydal by sie nowszy. On spoko umowa
na dwa lata. Ok Mowie ze wybralbym dla siebie Nokie 6610 (w cenniku
jest za 240zl) A on ok 600zl !!! Ja CO? On z racji tego ze mam
znizke 50% na grupy to tak drogo. A jak to koledzy mowili jedno nie
ma splywu na drugie.
Wicec jak to u Was wygldalo? Mnie to troche zdziwilo. Ze tak wysoka
cena.
Jak pierwszy raz bym wszedl do punku to wyszel bym z ta nokia za 240zl
A za to ze daje sie namowic na to zebym dalej kozystal z ich sieci im
dalej dawal zarabiac na mnie oni z laska daja mi ten telefon za 600zl
i to z chakiem.

Ewentualnie czy moge rozwiazac te umowe i podpisac ponownie. Calkiem
nowa. Czy nie starce tej ulgi przy ponownym zawieraniu umowy.
Bo ogolem zalezy mi na dobrym telefonie - jeden kiepski juz mialem.

Prosze o porady Jak to najlepij zrobi zeby nie stracic znizki i byc
zadowolonym.

Marcin

2. Data: 2004-05-18 19:06:07

Temat: Re: Znizka w Idei - raz jeszcze
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez jestam ciekaw , umowa konczy mi sie w sierpniu.
Prawdopodobnie do kazdego klienta podchodza indywidualnie. Wciskaja kit.
Moim zdaniem powiedz im, ze prosisz o pismo i rozwiazujesz umowe. Za kilka
dni uslyszysz inna gadke z ich strony. Znajdzie sie i przyzwoity telefon i
oferta.
Ostatnio czytam pl.misc.telefonia.gsm, tam co 3 post jest tego typu :P

W.

3. Data: 2004-05-18 20:10:58

Od: "realista" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
z doświadczeń mojej żony wynika, że wsszystko zależy od tego czy się chce
kontynuowac zrealizowaną(wygasłą umowę) zochowując stary numer, czy też
zrezygnoważ z kontynuacji i zawrzeć nową umowę.
Warunki, jakie proponują przy kontynuacji, zależą od tego,
jak wysokie sie płaciło faktury (niezależnie czy z ulga czy bez) W
przypadku
mojej zony przy 50% zniżce faktury były nie wysokie to ich tzw "promocyjne
oferty" były g... warte. Woleliśmy zrezygnować z kontynuacji, zawrzeć nową
umowe z promocja jak dla wszystkich i do tej nowej umowy na nowo załatwiać
ulgę.
pozdrawiam
r.

4. Data: 2004-05-18 20:42:02

Temat: Re[2]: Znizka w Idei - raz jeszcze
Od: m...@o...pl (Marciu11 - Viper) szukaj wiadomości tego autora

r> Witam,
r> z doświadczeń mojej żony wynika, że wsszystko zależy od tego czy się chce
r> kontynuowac zrealizowaną(wygasłą umowę) zochowując stary numer, czy też
r> zrezygnoważ z kontynuacji i zawrzeć nową umowę.
r> Warunki, jakie proponują przy kontynuacji, zależą od tego,
r> jak wysokie sie płaciło faktury (niezależnie czy z ulga czy bez) W
r> przypadku
r> mojej zony przy 50% zniżce faktury były nie wysokie to ich tzw "promocyjne
r> oferty" były g... warte. Woleliśmy zrezygnować z kontynuacji, zawrzeć nową
r> umowe z promocja jak dla wszystkich i do tej nowej umowy na nowo załatwiać
r> ulgę.
r> pozdrawiam
r> r.

Witam. No moje rachunki tez sa skromne. Raczej nie przekraczam podstawowej
oplaty abonametowej. Mam NO30 Wiec ze znizka place ok 24zl Niesety na
wiecej to i mnie nie stac.
Akurat numer ten sam, czy inny jest dla mnie malo istotny. Nie trzyma
mnie nic przy nim na tyle mocno, zebym nie mogl z niego zrezygnowac.
Badziej licza sie dobre warunki. A z ich oferty pozostania za duzo dla
siebie nie skozystam.

Czyli jednym slowem rozwiazaliscie umowe stara i za kilka dni
poszliscie z papierami zawrzec nowa umowe do puknktu? tak?

A czy w takim ukladzie istnieje mozliwosc ze nie uwzglednia tej znizki
przy nowej umowie i trzeba bedze placic pelen abonament?

Prawde mowiac jak na razie zrazili mnie do siebie tym faktem. Ale
szkoda bylo by rezygnowac z takiej znizki.

Z zawarcia nowej umowy wydaje mi sie wiecej skorzystam niz z
kontynuoawania starej. Ale caly czas jest dla mnie znakiem zapytania
czy uwzglednia to w nowej.

Marcin.

Aha mam od nich nowy regulamin na ulge i tam pisze ze od styczna jest
jedynie w abo NO 60 i w gore. Wiecie cos o tym? Chentnym moge podeslac.

--
Pozdrowienia,
Marciu11 mailto:m...@o...pl

5. Data: 2004-05-19 06:03:52

Temat: Re: Re[2]: Znizka w Idei - raz jeszcze
Od: t...@i...org.pl (tzchm) szukaj wiadomości tego autora

ale ta nowa umowa ze znizka jest tylko na dwa lata. potem znizki juz nie
bedzie, tak mi powiedziano w salonie w lutym kiedy konczyla mi sie umowa. i
chcialam kupic nowy telefon nokia 6610 ktora mi nie przyslugiwala za male
rachunki..
wiec zostalam przy starym telefonie, starym numerze o raz w promocji dali
mi 100 sms i zrobilam sobie jeszcze usluge minuty na sms oraz podwyzszylam
na optime 90 z 60 i zastanawiam sie czy nie wziac jeszcze wiekszej i
zrezygnowac z tepsy, bo mnie w konia zaczynaja robic i chca wyludzic
pieniadze.
anka

6. Data: 2004-05-19 09:15:21

Od: "realista" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tzchm" <t...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> ale ta nowa umowa ze znizka jest tylko na dwa lata. potem znizki juz nie
> bedzie,
Nie wiem dlaczego ma nie być zniżki...
Faktem jest że co 2 lata powinno się ją odnawiac aktualizując potrzebne
dokumenty.
Co do wyboru to każdy ma włane preferncje.
My zdecydowaliśny się na nową umowę bo trafiliśmy na badziewny telefon co
potem "trzymał" tylko 1 dzień i chcieliśmy nowy aparat. Jak sie ma dobry
telefon i nie zależy na nowym to faktycznie lepiej wziąc te ich promocyjne
sms-y czy jakieś minuty.
Pozdrawiam
r.

parapodium dynamiczne