Znizka w Idei - raz jeszcze

następny post »
From: m...@o...pl (Marciu11 - Viper)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Znizka w Idei - raz jeszcze
Date: 18 May 2004 20:34:09 +0200

Witam.

Jeszcze raz chcibym zaczerpnac z waszych doswiadczen.
Mianowcie dzis dzwonil do mnie gosciu od nich z ofeta przedluzenia
umowy... bla dla bla.
Wszystko pieknie, umowa na rok, plus pakiem smsow lub minut...
Ja mowie ze mam sary telefon i przydal by sie nowszy. On spoko umowa
na dwa lata. Ok Mowie ze wybralbym dla siebie Nokie 6610 (w cenniku
jest za 240zl) A on ok 600zl !!! Ja CO? On z racji tego ze mam
znizke 50% na grupy to tak drogo. A jak to koledzy mowili jedno nie
ma splywu na drugie.
Wicec jak to u Was wygldalo? Mnie to troche zdziwilo. Ze tak wysoka
cena.
Jak pierwszy raz bym wszedl do punku to wyszel bym z ta nokia za 240zl
A za to ze daje sie namowic na to zebym dalej kozystal z ich sieci im
dalej dawal zarabiac na mnie oni z laska daja mi ten telefon za 600zl
i to z chakiem.

Ewentualnie czy moge rozwiazac te umowe i podpisac ponownie. Calkiem
nowa. Czy nie starce tej ulgi przy ponownym zawieraniu umowy.
Bo ogolem zalezy mi na dobrym telefonie - jeden kiepski juz mialem.

Prosze o porady Jak to najlepij zrobi zeby nie stracic znizki i byc
zadowolonym.

Marcin