jestem "nowy" :)

1. Data: 2004-05-19 01:55:28

Temat: Re: jestem "nowy" :)
Od: "Sandi" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Arku pozdrawiam Ciebie z Krainy Latających Scyzoryków :-)))...i zapraszam
wszystkich na "szabat Czarownic"nie tylko na Łysice...a wiek? - Przyjaciela
można mieć w każdym wieku...mój najmłodszy Przyjaciel ma 8 lat kiedy
wyjeżdzam na dlużej Bartek dostaje wysokiej goraczki - nie pomagają
zapewnienia ze będe dzwonić - że przywioze piękny prezent...nie pomaga nic
liczy sie tylko moja osoba (a przecież ma fantastycznych rodziców)...i
pomyślcie czy nie ma prawdziwych uczuć (dzieci są ponoć bardzo szczere) ...i
w ten oto sposób mam dwóch synów...
....pozdrawiam gorąco
Sandra

3. Data: 2004-05-24 19:43:07

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkosss" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czesc wszystkim !

Witam
> jestem nowy na tej grupie, mozecie podac gdzie znajde FAQ grupy i
archiwum?
> chcialbym nieco uaktualnic swoja wiedze...

FAQ - hmmm, było kiedyś na http://samisobie.clan.pl//
Archiwum najlepiej na niusy.onet.pl

> Mam na imie Arek , mam 23 lata, jestem z woj. swietokrzyskiego.

Gliwice się kłaniają :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron004/
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."

4. Data: 2004-05-24 19:46:41

Od: marder <s...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 24 May 2004 21:36:59 +0200, na pl.soc.inwalidzi, arkosss napisał(a):

> Czesc wszystkim !
Witaj Arku
Tak jak napisał Jacek, archiwum znajdziesz na onecie, jednak ja osobiście
wolę google.

> Mam na imie Arek , mam 23 lata, jestem z woj. swietokrzyskiego.
Bolek, lat 32, ze stolicy krainy podziemnej pomarańczy (ziemniaka) Poznań

> pozdrawiam wszystkich!
Także pozdrawiam
marder

--
aby skontaktować się ze mną na priv uzyj tego adresu
http://cerbermail.com/?10WTfBI3k1

5. Data: 2004-05-24 20:34:12

Od: "Rafal Zielinski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem nowy na tej grupie, mozecie podac gdzie znajde FAQ grupy i
archiwum?
> chcialbym nieco uaktualnic swoja wiedze...
Rowniez witam,

tym bardziej mi milo, ze moznaby rzec ze jestesmy krajanami, bo ja tez ze
swietokrzyskiego. co do pozostalych pytan to nie jestem w stanie udzielic ci
wyczerpujacej odpowiedzi, a poza tym jak widzialem, czesc kolegow juz to
zrobila

pozdrawiam

rafal z

6. Data: 2004-05-24 21:10:49

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imie Arek , mam 23 lata, jestem z woj. swietokrzyskiego.
> Bolek, lat 32, ze stolicy krainy podziemnej pomarańczy (ziemniaka) Poznań

> Także pozdrawiam
> marder

Pozdrawiam
Maria, lat XX - Arku nie wymagaj od kobiety podania dokładnego wieku ;-))))
popytaj po kątach ;-))))
także z pyrlandii
Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"
Zapraszam na:
http://www.ono.ipon.pl

7. Data: 2004-05-24 21:13:46

Od: "Sylwi@" <eskape@_dziwny.jest.ten.swiat_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkosss" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czesc wszystkim !
[....]
> Mam na imie Arek , mam 23 lata, jestem z woj. swietokrzyskiego.

Dobry wieczór Arku,

--
Do usłyszenia
Sylwi@

8. Data: 2004-05-25 00:31:03

Temat: Odp: jestem "nowy" :)
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Piotr 29 l. z Oleśnicy, ale przodków mam z kieleckiego również bez "kosy" na miasto
nie wychodzę ;-)
Już moje "dziady" były przeciwko intergracji z UE bo 50 lat temu
na miejscowe wesele przyjechał Francuz na wieś koło Kielc.
Tak się jego dziwna francuska gadka, maniery i zachowanie nie spodobała miejscowym,
że chcieli go utopić. Na szczęście znalazł się ktoś kto pomógł Francuzowi wydostać
się ze studni,
bo inaczej woda przez dłuższy czas byłaby niezdatna do picia...
Pozdrawiam Piotr

9. Data: 2004-05-25 04:38:55

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Imie Arek bliskie memu sercu. Ja, jestem z Lodzi - a zycie w Lodzi nikomu
nie szkodzi, chyba ze jestes studentem. Mam lat 32 choc czuje sie na 16 -
jestem inwalida na wozku. ooooooooooooooooooooooo..... Powiem Wam o mojej
wczorajszej wizycie w Urzedzie Skarbowym :-) historia zabawna... Ostatnio
ganiam po urzedach i jest taki ze mna problem ze choc sie podpisze - to
ciezko mi jest wypelniac druki najprzerozniejszych wnioskow. Urzedniczki
maja prikaz zeby petent sam je wypelnial, a tu kulawy na wozku przyjezdza i
klopot!!!! Do tej pory zawsze jakos sobie dawalem rade - ale w US to juz
inna bajka :-) No wiec podjezdzam do okienka i prosze o wypelnienie -
kobitka mowi ze nie moze. No to niech Pani poprosi kierownika (zazwyczaj
dzialalo), kobitka poprosila druga kobitke (kierownika). Kierownik do mnie:
jest takie prawo ze musi to pan sam wypelnic, prosze to wziasc do domu,
wypelnic i przywiesc. Na to ja ze i w domu rady nie dam, kobitka - to prosze
kogos poprosic. No wiec prosze Pania. Kierowniczka: prosze kogos postronnego
poprosic, a ja na to ze postronny moze mi zle wypelnic i bedzie Pani miala
do mnie pretensje. No... i kierowniczka rozlozyla rece i mowi do kolezanki -
napisz temu panu, ale po chwili znowu podchodzi do okienka i sie pyta mnie:
Prosze pana - jak pan do tej pory sobie radzil?! - a ja na to z
rozbrajajacym usmiechem: GRZECZNIE PROSILEM :-)

- mowie Wam.... jak w filmie Rejs :-)

pozdrawiam
Arek

10. Data: 2004-05-25 07:10:22

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
Poznań

> Pozdrawiam
> Maria, lat XX - Arku nie wymagaj od kobiety podania dokładnego wieku
> [...]

To ja zdradzę }:-D
.
.
.
.
.
.
.
.
ONo ma
.
.
.
.
.
.
.
jak każda kobieta
.
.
.
.
.
.
.
.
18 latek ;-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron004/
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Znizka w Idei - raz jeszcze
parapodium dynamiczne
[Ogłoszenie] Tandem do sprzedania