jestem "nowy" :)

61. Data: 2004-05-28 19:07:18

Temat: Re: jestem "nowy" :)
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze w news:c95adg$aem$1@nemesis.news.tpi.pl

> Hmmm, tylko mam malutki problem, transport.

Hm... autobusy z Gliwic nie jeżdżą? ;(( Z Dąbrowy co 10 minut, na
szczęście. ;) Tylko nie wiem, do której, a zastanawiam się, co
będzie, jak na ostatni nie zdążę po bibie w KFC. ;>

Scally

62. Data: 2004-05-28 19:09:59

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <w...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> nie nie uważam że to jest okradanie innych bo jak widzisz sprzęt będzie
> służył komuś.
> a w paranoję to wpadli Ci co takie przepisy nam sprezentowali. I zdaje się
> nie widziałeś nikogo komu się wózek rozwalił i nie ma na czym jeździć.
Mówię
> Tobie koszmar jeden i nic więcej. Jeden wózek już oddałem i wcale tego nie
> żałuję.

To jest twoja sprawa.
Jeżeli chcemy Państwo praworządne i sprawiedliwe, zacznijmy od własnego
podwórka. Sokrates pijąc cykutę powiedział słowa: "Surowe prawo, ale prawo".
Od poszanowania prawa i uczciwości chyba czas zacząć.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron004/
_______________________

63. Data: 2004-05-29 15:12:24

Od: "Jędrzej Jaxa-Rożen" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w wiadomości

> No nie tak bardzo ;-(((
> Mam pytanie - ile razy dziennie jezdzi na dlugich dystatnach? Ile razy go
> składasz i rozkładasz?

Dłuższy dystans na piechotę robię tylko raz w tygodniu, kiedy z powodów
"społecznie ogólnokształcących" jeżdżę do pracy autobusem. Ale nie
oszczędzam go specjalnie, gram na nim w kosza, wożę piwo (trochę waży :))
itd. Zresztą we Wrocławiu jest dużo bruku, więc dostaje po gnatach.

Składam i rozkładam codziennie (chociaż też nie do końca, bo wchodzi mi do
samochodu bez zamykania oparcia, zdejmuję tylko koła). Raz na kwartał oliwię
wszystko co trzeba i dokręcam śruby w okolicy przednich kółek (mam stary
model).

I tyle. Może mam jakieś wybitne szczęście do tego egzemplarza, ale to
naprawdę wszystko.

--
pzdr,
Jędrzej