Panel społeczno-ekspercki 20 maja

1. Data: 2004-05-19 07:28:20

Temat: Panel społeczno-ekspercki 20 maja
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "PSOUU Zarząd Główny" <w...@f...ngo.pl>
To: <z...@c...net.pl>
Sent: Wednesday, May 19, 2004 9:02 AM
Subject: Panel społeczno-ekspercki 20 maja
[załącznik: zaproszenie - plik w formacie pdf]

Szanowni Państwo,

Dziekuję uprzejmie za przesłane mi przed momentem zaproszenie do
wzięcia udziału w panelu społeczno-eksperckim na temat wyrównywania
szans osób niepełnosprawnych organizowanym przez Polskie Forum Osób
Niepełnosprawnych.
Ze względu na to, iż obrady przewidziane są w dniu 20 maja, a dzisiaj
mamy 19 maja, z ubolewaniem stwierdzam, że nie jestem w stanie w tak
krótkim czasie dotrzeć na czas do Warszawy z powodu mojej
niepełnosprawności oraz odległego miejsca zamieszkania (Świnoujście).
Byłbym Państwu niezmiernie zobowiązany gdybym mógł jednak otrzymać
pocztą elektroniczną jakieś materiały dotyczące przewidzianych do
wygłoszenia referatów, a także, jeśliby zostało udostępnione
sprawozdanie z przebiegu panelu na którejś ze stron internetowych
organizacji ON.

Z poważaniem

Zbigniew Andrzej Gintowt