paskudztwa

1. Data: 2002-12-03 08:52:19

Temat: paskudztwa
Od: "Grzegorz Bednarski" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W nocy w mojej lazience laza takie paskudztwa
w ksztalcie lez?
KUpilem jakies paskudztwo, ale one uparcie
spaceruja.

bede wdzieczny za pomoc i rade,
gb

1. Data: 2002-12-03 09:33:42

Temat: Re: paskudztwa
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Bednarski" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Witam.
> W nocy w mojej lazience laza takie paskudztwa
> w ksztalcie lez?

paskudztwa - rybiki
masz wilgoc masz rybiki

1. Data: 2002-12-03 10:25:22

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> paskudztwa - rybiki
> masz wilgoc masz rybiki

Koty - koty są dobre na rybiki ;)
(poza tym nic innego prawdopodobnie na nie nie działa...)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2002-12-03 10:29:30

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rybik. Kupic trutke. Sa takie w ksztalcie puszeczki z otworkami.
Stawiasz w kacie, wymieniasz raz na miesiac/dwa i z glowy.
Tylko koniecznie w opisie trutki musi byc napisane, ze to na rybiki.

MJ

1. Data: 2002-12-04 00:04:29

Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Koty - koty są dobre na rybiki ;)
> (poza tym nic innego prawdopodobnie na nie nie działa...)
> Pozdrawiam,
> Magda

A niby w jaki sposób kot działa na rybiki? Bardzo proszę o odpowiedź, jest
to dla mnie sprawa najwyższej wagi ponieważ zawsze sądziłem że mój kot to
kawał darmozjada bo nic nie robi, teraz miałbym dodatkowy argument w postaci
istnienia rybików. Dodam jeszcze że kocisko ma być wyeksmitowane z ciepłego
mieszkania do garażu bo tam mam myszy (rybiki może też są ale tam mi nie
przeszkadzają).
Co do zwalczania rybików to umyj dobrze podłogę jakimś podchlorynem a do
uiść w wannie i umywalce wlej kreta czy inny tego typu środek, na jakiś czas
pomoże. Jak będziesz regularnie to robił to pewnie pomoże.

BRGDS

Adam

1. Data: 2002-12-04 08:02:19

Temat: Re: [OT] paskudztwa
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to dla mnie sprawa najwyższej wagi ponieważ zawsze sądziłem że mój kot to
> kawał darmozjada bo nic nie robi, teraz miałbym dodatkowy argument w
Naturalnie należy kota zanieść do łazienki, w której znajduje się rybik np.
na ścianie lub uwięziony w wannie, podstawić mu tego rybika przed oczy i
powiedziec "MUCHA!" - wtedy kot natychmiast rybika upoluje :))) (u mnie
działa :))

Dodam jeszcze że kocisko ma być wyeksmitowane z ciepłego
> mieszkania do garażu bo tam mam myszy (rybiki może też są ale tam mi nie
> przeszkadzają).
Oj, przed zimą to ona raczej w kierunku pod kołdrę się udają, a ty chcesz na
mróz wyprowadzić źwirzaka... Może myszy wprowadzą się z kolei do domu na
zimę, więc może jeszcze się zastanów?... ;)
Magda

1. Data: 2002-12-04 19:15:24

Od: "FROST" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na ścianie lub uwięziony w wannie, podstawić mu tego rybika przed oczy i
> powiedziec "MUCHA!" - wtedy kot natychmiast rybika upoluje :))) (u mnie

No dobra spróbuję, to ostatnia deska ratunku dla sierściucha ;-)))

> [...]
> mróz wyprowadzić źwirzaka... Może myszy wprowadzą się z kolei do domu na
> zimę, więc może jeszcze się zastanów?... ;)

Bez obaw garaz jest ogrzewany chce go wywalić tam bo myszy przegryzły mi
gumowe przewody w aucie i nie mogłem zapalić.W domu tylko pieska trzymam bo
jest zbyt duzy i nie mieści się do garażu razem z samochodem ;-)))

Adam

Kerapoxy - jak?
lodówki Electrolux
kier. otwarcia drzwi pralki; oraz Hoover - opinie
Pralka automatyczna
przykry zapach welny