pasta porady

11. Data: 2006-01-31 06:19:08

Temat: Re: pasta porady
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

>sushi chinskie jest?

Tego do konca nie wiem, ale nowy rok jest chinski, a w sklepach
sprzedaja sushi, wyciagnelam zbyt daleko idace wnioski ???

Kot

_______
Win a BlackBerry device from O2 with Yahoo!. Enter now.
http://www.yahoo.co.uk/blackberry

12. Data: 2006-01-31 06:21:11

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

>Sorry... Ble. Czemu nie zrobisz ze świeżych (no bardziej niż fix)
>warzyw? Np.: ^^^^^^^^^^
>
>- 3x puszka pomidorów w cząstkach
>- 1x kartonik przecieru pomidorowego

rechu rechu rech ;)))

Kot

_______
To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security
Centre. http://uk.security.yahoo.com

13. Data: 2006-01-31 07:12:10

Od: bluescreen <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Sorry... Ble. Czemu nie zrobisz ze świeżych (no bardziej niż fix)
> warzyw? Np.:
>
> - 3x puszka pomidorów w cząstkach
> - 1x kartonik przecieru pomidorowego

?!
To mialo byc spaghetti po bolonsku, a nie pomidorowo z makaronem ;]

Pozdr,

blue

14. Data: 2006-01-31 08:18:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Jan 2006 08:12:10 +0100, bluescreen <b...@w...pl>
wrote:

>?!
>To mialo byc spaghetti po bolonsku, a nie pomidorowo z makaronem ;]
>
>Pozdr,
>
>blue

Prawdziwe bolonskie nie mialo pomidorow w ogole....ale to w
zamierzchlych czasach, teraz ludzie sie zepsuli, ragu robia bez
watrobki a ino z pomidorami...do czego to, panie dzieju, doszlo
:PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2006-01-31 12:55:47

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Kot, 2006-01-31 07:21:

> rechu rechu rech ;)))

Heh. W zimie to w sumie te pomidory z puszki są lepsze od tego
szklarniowego plastiku. :\

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

16. Data: 2006-01-31 14:33:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Jan 2006 01:32:15 -0800, "duck.d.duck"
<d...@g...com> wrote:

>no to w jakies bardzo innej bolonii bylas. odmian jest multum (btw
>ragu to nie to samo sos bolonski), i np. watróbka bardzo rzadko jest
>"standardem".

ragu jest niejako podstawwowym sosem d makaronu (haha, zaraz razy
pojda na moje plecy, haha), watrobka, zauwaz, napisalam byla nie
jest, a tu zaraz wyleca przepisy na sos "bolonski" ze
wszystkiego, wiec z mojej strony byla to jedynie malutka
prowokacja, tak sobie, dla zabawy :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-01-31 15:38:03

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

>** Kot, 2006-01-31 07:21:

>Heh. W zimie to w sumie te pomidory z puszki są lepsze od tego
>szklarniowego plastiku. :\

Wiem i tez zima stosuje zapuszkowane pomidory, tylko rozsmieszyl mnie
kontrast miedzy zdaniem wprowadzajacym i przepisem ;)

Kot i lody waniliowe z karmelem o orzechami pekan(owymi?)

_______

18. Data: 2006-01-31 23:33:31

Od: "Art(Gruby)" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Jan 2006 07:19:08 +0100, t...@g...pl (Kot) wrote:

>Tego do konca nie wiem, ale nowy rok jest chinski, a w sklepach
>sprzedaja sushi, wyciagnelam zbyt daleko idace wnioski ???
>
>Kot

hrehrehre...pytanie podchwytliwe...
;-PPP

Art(Gruby)
"Abyssus abyssum invocat"

19. Data: 2006-02-01 09:54:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

rina napisał(a):
[...]
> rurki nigdy nie beda spaghetti bo nie maja odpowiedniego kształtu :p

Kup spaghetti np. Primo Gusto No 5 a się zdziwisz.
:-)
pozdr. Jerzy

20. Data: 2006-02-01 14:33:20

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisal(a):

> Kup spaghetti np. Primo Gusto No 5 a się zdziwisz.
> :-)

Też się na nie nacięłam :)
Ania
--