pasty do zębów

From: "Rybka" <r...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: pasty do zębów
Date: Sat, 8 Mar 2003 23:17:55 +0100

Hej!

Ciekawa jestem czy macie jakieś swoje ulubione pasty do zębów. Ja do tej
pory używałam wszystkiego co reklamowane, a więc blend-a-med, colgate, itp.,
Wśród wielu odmian tych past nie udało mi sie wybrać tej jednej z której
byłabym zadowolona, aż do momentu kiedy moja dentystyka poleciła mi i dala
próbkę "elmex'u". Opakowanie takie biało- pomarańczowe, na pierwszy rzut oka
zadana rewelacja, jednak kiedy jej spróbowałam... musze przyznać REWELACJA!
Pasta się nie pieni i nie "marze" tak jak pozostałe a po umyciu ma sie takie
wrażenie jakby zęby miały taką cienką osłonkę.
A może któraś z Was używa Elmex'u dłużej i może podzielić się swoimi
wrażeniami? Ja mam zamiar kupić sobie pierwszą tubke.
Dodam jeszcze, ze pamietam tę pastę z dzieciństwa (chyba, ze mylę z jakąś
inną, bardzo podobną), niecierpiałam jej !!! Uważalam ją wtedy za największe
badziewie (sugerując się głównie smakiem). A teraz taka
niespodzianka...zdecydowanie musieli zmiec formule, albo nie wiem co....
Dobra, kończe, bo sie trochę rozpisałam
Czekam na Wasze opinie.

Rybka