paulownia-kiedy zakwitnie

1. Data: 2007-04-15 18:16:12

Temat: paulownia-kiedy zakwitnie
Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie mam pytanie kiedy paulownia może wytworzyć pierwsze pąki.
mam trochę ładnych drzewek w swoim ogrodzie i pobliskich - łącznie - 10. są to
sadzonki które przeżyły pierwszą zimę - wysiane rok temu na wiosnę urosły w
ładne drzewka do 1,5 metra (trzeba było je pojedynczo taczką przewozić!!!), a
niektóre z nich miały półmetrowe liście!
po tej zimie nie zmarzły w ogóle i pączki już pękają.
kiedy przy pomyślnych wiatrach wypuszczą pierwsze pąki kwiatowe? może ktoś
miał z tą rośliną doświadczenie.

pozdrowionka.
Łukasz

2. Data: 2007-04-15 20:32:46

Temat: Re: paulownia-kiedy zakwitnie
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy przy pomyślnych wiatrach wypuszczą pierwsze pąki kwiatowe? może ktoś
> miał z tą rośliną doświadczenie.

Jesienią, a po zimie zrzuci, bo przemarzną.Aby zakwitła musi mieć
zaciszne stanowisko.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-04-16 18:45:46

Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Jesienią, a po zimie zrzuci, bo przemarzną.Aby zakwitła musi mieć
> zaciszne stanowisko.
> Pozdrawiam.Mirzan

to że jesienią formują się pąki kwiatowe to wiem, tylko chopdziło mi ile lat
będę musiał czekać na wytworzenie się owych pąków?
Łukasz

Re: traszki w ogrodzie
czy jeszcze można ?....
traszki w ogrodzie