paznokcie akrylowe - co jak sie znudza

1. Data: 2003-04-22 12:52:03

Temat: paznokcie akrylowe - co jak sie znudza
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bylo juz o malowaniu paznokci akrylowych, a ja mam pyatnie, co jak sie
znudza? Czy latwo sie ich pozbyc, czy naturaly paznokiec jest po zdjeciu
akrylu uszkodzony, czy spokojnie mozna dlonie pokazywac oczom ludzkim?

1. Data: 2003-04-22 13:05:02

Temat: Re: paznokcie akrylowe - co jak sie znudza
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> znudza? Czy latwo sie ich pozbyc, czy naturaly paznokiec jest po zdjeciu
> akrylu uszkodzony, czy spokojnie mozna dlonie pokazywac oczom ludzkim?

No cóż... Miałam kiedyś piękne paznokcie akrylowe zrobione na "french". Po
jakimś czasie mi się znudziły i postanowiłam się ich pozbyć... Na płytce
paznokcia zostały mi resztki akrylu, a same paznokcie musiałam skrócić do
minimum. Potem zanim nie odrosły na całą długość musiałam nosić je obcięte
bardzo krótko, bo płytka paznokcia była bardzo zniszczona. Co się
wycierpiałam to się wycierpiałam... Teraz wolę moje naturalne paznokcie,
które może nie są idealne, ale przynajmniej nie sprawiają mi takich
niespodzianek. Nigdy więcej nie zdecyduję się na akrylowe paznokcie, bo
szkoda mi niszczyć moich prawdziwych....

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S. i "ON"
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-04-22 13:12:26

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Paznokcie akrylowe ściągamy specjalnym płynem, albo acetonem, trzymamy paluszki
aż akryl zrobi się jak guma a trwa to ok. 10 min na każdy palec. Potem pilnik
do ręki, tylko papierowy i do roboty, delikatnie usuwamy akryl, piłujemy
,polerujemy, aż zupełnie usuniemy, ale uwaga!!!! na naszą płytke, możemy ją
niechcący ściągnąć razem a akrylem i wtedy właśnie nie pokazujemy rączek innym
osobom.

1. Data: 2003-04-22 14:15:27

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał

> Na płytce
> paznokcia zostały mi resztki akrylu,

To dlaczego ich nie zdjęłaś ?
Albo w gabinecie albo samodzielnie (można spiłować albo
delikatnie podważyć i oderwać).

> Nigdy więcej nie zdecyduję się na akrylowe paznokcie, bo
> szkoda mi niszczyć moich prawdziwych....

Wszystko zależy od _pierwotnych_założeń_.
Ja np. nie mam zamiaru zdejmować akrylu i nie zależy mi żeby
nie niszczyć własnych (bo i tak ich nie zamierzam
pokazywać).

pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-04-22 14:21:11

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> To dlaczego ich nie zdjęłaś ?
> Albo w gabinecie albo samodzielnie (można spiłować albo
> delikatnie podważyć i oderwać).

Po spiłowaniu bardzo osłabiła mi się płytka paznokcia :-(
Na szczęście paznokcie dość szybko mi rosną więc po miesiącu były prawie jak
przed założeniem akrylu...

1. Data: 2003-04-22 17:12:52

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ale ile to kosztuje w Krakowie, moze polecicie mi jakis gabinecik
plizz
I dalej nie wiem czym sie roznia zele od akryli ;( Ale akryle chyba tansze?

1. Data: 2003-04-22 18:03:08

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
gabinecik
> plizz
> I dalej nie wiem czym sie roznia zele od akryli ;( Ale akryle chyba

Ja właśnie wróciłam z trzy i pół godzinnej posiadówki nad tipsami...
Zapłaciłam 135 zł. Uzupełnianie kosztuje 60 zł.
Nawet jestem zadowolona z wyglądu tipsów ale po tak długiej wizycie
spodziewałam się cudu co najmniej (inna manicurzystka nakładała tipsy nieco
ponad godzinkę). Nie dogadałam się tylko co do długości ale to sobie
poprawie jak będzie jakiś ciekawszy film w TV, bo na razie hurtowo
przyciskam literki na klawiaturze:-)
Tipsy nakładałam w osiedlowym saloniku "Aida" na Żabińcu.
DominikaNM

1. Data: 2003-04-22 19:42:30

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w

> I dalej nie wiem czym sie roznia zele od akryli ;(

Materiałem użytym i sposobem nakładania.
Żele: na spiłowana płytkę naklejamy tips, spiłowujemy,
nakładamy 3 warstwy termoutwardzalnego żelu.
Akryle: na spiłowaną płytkę nakładany jest taki proszek
pomieszany z płynem, który bardzo szybko zastyga.
Efekt końcowy jest taki sam - przedłużone paznokcie.

> Ale akryle chyba tansze?

W W-wie ... około 10 - 15 pln a więc różnica niewielka.
Ważniejsze jest co się lepiej na paznokciach trzyma .... ale
to będziesz wiedziała dopiero jak spróbujesz na swoich.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-04-23 06:50:47

Od: "Anuryca ;\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny ale ile to kosztuje w Krakowie, moze polecicie mi jakis
gabinecik

Jak mieszkałam w Krakowie to robiłam tipsy na ulicy Krowoderskiej w salonie
nazywającym się "Salon damski" - jest tam zakład fryzjerski i gabinet
kosmetyczny. Trzy lata lemu tipsy kosztowały mnie 120 zł. Uzupełnianie
różnie - zależy czy robi się co dwa tyg. czy co więcej. Zwykle płaciłam za
uzupełnienie i pomalowanie ok. 40 - 50 zł.
I byłam zawsze bardzo zadowolona - paznokcie miałam piękne, długie, a
jednocześnie na tyle naturalne że wiele osób było zaskoczonych jak mówiłam
że to nie moje i dziwiły się że nie widać że to tipsy. W tym zakładzie
kobiety mają dobre wyczucie ile tego nałożyć by dobrze wyglądały paznokcie.
Na tipsy zawsze zapisywałam się albo do Szefowej albo do młodej
dziewczyny - Fatimy. Siedzenia jest na ponad dwie godziny.
Polecam

Pozdrawiam
Anuryca

1. Data: 2003-04-25 05:58:14

Od: "Artie" <a...@o...polska> szukaj wiadomości tego autora

hm
Użytkownik "Anuryca ;)" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
.pl...

> [...]
> Na tipsy zawsze zapisywałam się albo do Szefowej albo do młodej
> dziewczyny - Fatimy. Siedzenia jest na ponad dwie godziny.

rozstępy-chirurg
OT westchnienie
jaki krem pod oczy?
słynne petrole