paznokcie w paski - czego brak?

1. Data: 2002-11-18 18:43:03

Temat: paznokcie w paski - czego brak?
Od: "VanVorden" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zauwazylem, ze na paznokciach jakis czas temu pojawilo mi się podłużne
prążkowanie, a teraz jest także poprzeczne. Co to może być? Brak czegoś?
Choroba czegoś?

Marek

2. Data: 2002-11-18 21:20:33

Temat: Re: paznokcie w paski - czego brak?
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"VanVorden" <t...@p...onet.pl> wrote in

> zauwazylem, ze na paznokciach jakis czas temu pojawilo mi się
> podłużne prążkowanie, a teraz jest także poprzeczne. Co to może
> być? Brak czegoś? Choroba czegoś?

Temat na pl.sci.medycyna raczej, chociaż faktycznie przyczyną
może być dieta. Poprzeczne prążkowanie może - na chłopski rozum -
wynikać z dużych wahań składników odżywczych, okresów stresu itp.

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

3. Data: 2002-11-18 21:38:01

Od: "Hesia" <h...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zauwazylem, ze na paznokciach jakis czas temu pojawilo mi się podłużne
> prążkowanie, a teraz jest także poprzeczne. Co to może być? Brak czegoś?
> Choroba czegoś?
>
> Marek

za dziecinstwa mama mi mawiala ze witamin brak... ze wiecej owocow trzeba
jesc i takie tam ;) jak nie pomoze to nie zaszkodzi.

a swoja droga polecam suplement spozywczy na bazie drozdzy pt. lewitan
wspomaga wzmacanianie skorek i takich tam ;)

pozdrawiam
Hesia

4. Data: 2002-11-19 07:52:38

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VanVorden" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> zauwazylem, ze na paznokciach jakis czas temu pojawilo mi się podłużne
> prążkowanie, a teraz jest także poprzeczne. Co to może być? Brak czegoś?

Moze byc brak wapnia,witamin,albo objaw roznych chorob
np.luszczycy.Proponuje wizyte u dermatologa,wyjasni ,czy jest to kwestia
diety,czy choroby.Przez net bez obejrzenia tych paznokci trudno cos
powiedziec.Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2002-11-19 16:36:14

Od: "Agnieszka Kubik" <w...@p...wsiz.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>powiedziec.Pozdrawiam Hafsa
>
>To wcale nie musi być oznaką choroby.Moja siostra ma podobne objawy i lekarz
jej powiedział, że takie już ma paznokcie i nic na to nie poradzi.

Aga

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2002-11-19 19:24:14

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
>
> zauwazylem, ze na paznokciach jakis czas temu pojawilo mi się podłużne
> prążkowanie, a teraz jest także poprzeczne. Co to może być? Brak czegoś?
> Choroba czegoś?

Taki efekt pojawia się przy anemii . Wiem, bo sama mam teraz takie paznokcie
:-/
Zbadaj hemoglobinę i poziom Fe we krwi na czczo.
Ewentualnie może to być niedobór innych składników odżywczych - oprócz
badań, zacznij zażywać witaminy + mikroelementy.

A jeśli to nie pomoże - idź do dermatologa - bo to może też być grzybica.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)
http://www.misiczka.republika.pl

7. Data: 2002-11-19 19:26:06

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:arbp3h.3vg8fap.1@roses.of.many.colours...
> Temat na pl.sci.medycyna raczej, chociaż faktycznie przyczyną
> może być dieta. Poprzeczne prążkowanie może - na chłopski rozum -
> wynikać z dużych wahań składników odżywczych, okresów stresu itp.

Masz Paweł, chłopski rozum zbliżony do medycyny chińskiej :)
Jest to skakanie z pokarmów jin do jang i z powrotem.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2002-11-19 22:59:05

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> wrote in

> Masz Paweł, chłopski rozum zbliżony do medycyny chińskiej :)

A to dobrze, czy źle? ;-)

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

9. Data: 2002-11-20 10:53:26

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "VanVorden" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jeśli to nie pomoże - idź do dermatologa - bo to może też być grzybica.

Albo niech sobie kupi piżamkę w paski, będzie ładnie pasowała.
:-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

10. Data: 2002-11-20 11:11:14

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:arfpjf$r54$4@news.tpi.pl...

> Albo niech sobie kupi piżamkę w paski, będzie ładnie pasowała.
> :-)

Raczej w kratkę ;-p
Skoro najpierw były w poziomie a teraz są w pionie te paski :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła.
Gdyby nie chciał, nie dałby mu wyobraźni...

Monti a grzyby
MM
dieta MM
ŻEGNAJ BRZUSIU - WITAJ KUSIU !