APEL

1. Data: 2002-11-17 22:39:34

Temat: APEL
Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupę,

Dobry Bóg niech będzie nagrodą dla wszystkich, którzy okażą mi pomoc - Bóg
zapłać !

Nazywam się Mirosława Bujakiewicz, mam 37 lat, dwie wspaniałe córki
gimnazjalistki i kochanego męża. Pracuję jako nauczyciel akademicki w
Kolegium Nauczycielskim w Tarnobrzegu.
W marcu tego roku wykryto u mnie ostrą białaczkę i poddano leczeniu w
Klinice Hematologii w Krakowie. Obecnie jestem po pięciu terapiach
chemicznych, przygotowujących mnie do przeszczepu, który według opinii
specjalistów jest dla mnie jedyną szansą na powrót do zdrowia. Koszt zabiegu
przeszczepu sięga kwoty 200 tys. złotych, co przerasta nasze możliwości
finansowe. Dlatego moja jedyna nadzieja to pomoc ze strony bliźnich, o którą
serdecznie proszę.

MILLENNIUM BIG BANK Spółka Akcyjna
HOME BUSINESS
86 1160 2202 0000 0000 2583 7631
z dopiskiem "Przeszczep dla Mirki"

2. Data: 2002-11-17 22:47:43

Temat: Re: APEL
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zapłać !
>
> Nazywam się Mirosława Bujakiewicz, mam 37 lat, dwie wspaniałe córki

Hmmm, niezły "home biznes". Dużo frajerów dało się nabrać?

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

l-carnityna w odchudzaniu
proszę o natychmiastową pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bulion rybny?
Czym sie smarowac aby ujedrniac skore?
potrzebuje rady