pękające naczynka co z tym robić?

1. Data: 2005-06-23 11:07:17

Temat: pękające naczynka co z tym robić?
Od: "Kasia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mój problem to pękające naczynka w oklicy kostek i kolan paskudnie to
wygląda i martwię się czego może to być przyczyną. Czy są jakieś preparaty
aby wzmocnić naczynka krwionośne, żeby nie były tak widoczne a najlepiej jak
wogóle ich nie będzie widać.
Dziękuję za wszelkie wskazówki i porady
Pozdrawiam wszystkich grupowiczów

2. Data: 2005-06-23 12:38:46

Temat: Re: pękające naczynka co z tym robić?
Od: malysmok <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest mnostwo witamin na wzmocnienie naczyn: rutyna, wyciag z
kasztanowca, witamina C, wyciag z pestek winogron, wyciag z kory sosny.
Jest tez sporo kremow.
No i mozna isc na lasery, ale to droga impreza.

Pozdrawiam,

3. Data: 2005-06-23 16:03:31

Od: "Aneta" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "malysmok" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> witamina C, wyciag z pestek winogron, wyciag z kory sosny.
> Jest tez sporo kremow.
> No i mozna isc na lasery, ale to droga impreza.

J atez mam pekajace naczynka w okolicach kolan, chirurg naczyniowy
powiedzial mi, abym jak najczesciej poruszala kostkami i wykonywala ruchy
stóp, aby krew z dolnych partii ciala wypychac do góry, no i dodatkowo
oczywiscie unikac goracych kapieli, mozna stosowac masci tzw chlodzace i tak
jak wspomnial Malysmok smarowac zelem z wyciagu z kasztanowca - dobry takze
na stluczenia. To takie tam gadanie wszystko, uwazam jednak, ze nalezy to
poprostu machnac laserem, tylko kogo na to stac....:(. Mnie nie.

4. Data: 2005-06-23 17:47:22

Od: "Masoneczka" <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mój problem to pękające naczynka w oklicy kostek i kolan paskudnie to
> wygląda i martwię się czego może to być przyczyną.

Cóż zaczynająca się niewydolność krążenia. Unikać przegrzania, kąpieli
słonecznych i odpoczywać z nogami uniesionymi ponad linię serca.
Można smarować Venorutonem, żelem Lotion 1000 czy łykać rutinoscorbin.
Pozdrawiam
M.

wąpliwości u optyka
moralnosc medykow
Widzialem poziomo ulozony banan ktorego koncowka konczyla sie...
nieżyt żołądka?
Choroba róża prosze o rade lekarza i nie tylko