pekanie kacików ust- wit.B nie pomaga od 2tyg

1. Data: 2006-05-13 16:37:36

Temat: pekanie kacików ust- wit.B nie pomaga od 2tyg
Od: "smbsone" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! peka mi 1 kacik ust. nic nie pomaga.zaczalem jesc wiecej
warzyw itp.
biore duzo vitamin - mix witamin + dodatkowo B Complex (4-5 tabl 3x
dziennie) i poza zóltym moczem nic nie pomaga od prawie 2 tyg.

co moze byc przyczyna???

pozdr Tomek

2. Data: 2006-05-13 17:13:41

Temat: Re: pekanie kacików ust- wit.B nie pomaga od 2tyg
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "smbsone" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
>biore duzo vitamin - mix witamin + dodatkowo B Complex (4-5 tabl 3x
>dziennie) i poza zóltym moczem nic nie pomaga od prawie 2 tyg.

Nie potrzeba ci tylu witamin, a tylko jedna B2:
http://www.przychodnia.pl/cyberpacjent/index15.php3?
s=3&d=d&t=15&p1=4

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-05-27 20:28:32

Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

posmaruj mascia clotrimazolum - jest na recepte, ale moze litosciwy aptekarz
Ci ja sprzeda, bo to moze miec podloze grzybicy, a wtedy wit. b nie pomaga.
Ewa

4. Data: 2006-05-28 09:28:15

Od: "Anunia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> posmaruj mascia clotrimazolum - jest na recepte,
Clotrimazolum mozna kupic bez recepty i kosztuje okolo 3 zl :)
pozdrawiam .
Na recepte sa tylko tabletki dopochwowe.

5. Data: 2006-05-28 17:37:35

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anunia napisał(a):
> Clotrimazolum mozna kupic bez recepty i kosztuje okolo 3 zl :)
> pozdrawiam .
> Na recepte sa tylko tabletki dopochwowe.

Czy ta osoba jak obliże usta, kąciki ust, czy np. przy jedzeniu - nie
zatruje się tą maścią?

--
Kaja

6. Data: 2006-05-28 18:03:35

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypij zabite wżądkiem, niepszeterminowane drożdże, wystarczy łyżeczka.
Powinno pomuc szybciej niż w 3 dni.
Uważaj, to troszkę nie najlepsze dla nerek.

--
( tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

7. Data: 2006-05-29 12:26:42

Od: "Morderca uczuc" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na taki zajad dobra jest zwykla masc witaminowa za kilka zlotych.
Trzeba smarowac kilka dni. A na jedzenie warzyw to troche za pózno,
odpornosci na wirusy nie nabedzie sie w 2 tygodnie.

Przyczyna? No wlasnie wirus, ale nie ma na niego leków.

Temperatura pewnych narządów a zdrowie
poranne mdlosci
"odczynowe wezly chlonne" - prosze o rade
białaczka, pomocy! [długie]
OWI Kielce