pęknięcia na gładzi

1. Data: 2002-09-26 09:29:05

Temat: pęknięcia na gładzi
Od: "liko" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w bloku z wielkiej płyty na ścianach i suficie jest położona gładz
w miejscach łączenia płyt pojawiają się pęknięcia mimo stosowania
pierwszym razem siatki
a drugim bandaża antyrysowego
co zrobić żeby nie pękało

1. Data: 2002-09-26 10:28:15

Temat: Re: pęknięcia na gładzi
Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gładz
> w miejscach łączenia płyt pojawiają się pęknięcia mimo stosowania

Sam jestem ciekaw czy ktos ma jakis patent..... ale obawiam sie ze bez
szans.....
Chyba ze sufit podwieszany - ale jakos do takiego rozwiazania nie jestem
przekonany

Bedziesz musial z tym zyc i tyle ja myslalem ze 30 letni blok az tak nie
pracuje...
Jakie bylo moje zdziwienie gdy nie dosc ze peka sufit to pojawily sie rysy
na
glazurze (dokladnie tam gdzie jest laczenie plyt).

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-09-26 10:50:15

Od: Jędrek <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Sep 2002 12:28:15 +0200, "Chmiell"
<n...@i...pl> wrote:

Z tych patentów to naklepiej się sprawdza silikon akrylowy.

--
Pozdrowienia
Jędrek

1. Data: 2002-09-26 11:05:20

Od: "Grześ" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem. Próbowałem różnych "patentów", aż w końcu zrobiłem
ścianę z płyty k-g i podwieszany sufit.
Pozdr.
DK

Problem z półką pod lustrem łazienkowym