pelargonie

1. Data: 2003-04-12 16:28:05

Temat: pelargonie
Od: "Urszula" <u...@n...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jesli zaprzatam wam glowe pytaniami zalosnie prostymi, ale nie
mam pojecia bladego na temat ogrodow, a od czegos trzeba zaczac. Kupilam
pelargonie, posadzilam w skrzynkach na balkonie i czekam na kwiatki. Paczki
juz sa. Jak nalezy opiekowac sie pelargoniami, zeby ladnie rosly, geste
byly, wypuszczaly duzo kwiatow i w ogole byly zadowolone? :-)
Jakie istnieja inne kwiaty balkonowe, ktore ladnie zwisaja i mozna kupic
sadzonki o tej porze roku?
bardzo bede wdzieczna za odpowiedz
jesli nie jest to w zadnym wypadku grupa dla nowicjuszy -moze mozecie mnie
wyslac gdzie indziej?

pozdrawiam

Urszula

2. Data: 2003-04-12 22:26:11

Temat: Re: pelargonie
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pozdrawiam
>
> Urszula
>
> Grupa jest wyłącznie dla nowicjuszy:)Sami nie wiele wiemy,ale pomagamy
innym nam podobnym.Najpierw czytamy,potem piszemy.Kiedy nie czytamy,
wymyślamy;tzn. pracujemy głową.Na pytania łatwe pada zwykle kilka
odpowiedzi,na trudne,np.to niedawne dot.modrzewi sąsiada odpowiedziano
około 100 razy.Mamy tu kapitalny przykład,że nie zostawiamy nikogo
na lodzie.Jakim jest Twoje pytanie jeszcze nie wiadomo,ale niebawem
się okaże.
Czuj się więc jak u Siebie w domu.

Pozdrawiam Anastazy

3. Data: 2003-04-13 07:20:17

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Urszula" <u...@n...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b79nds$e5u$1@inews.gazeta.pl...
> Paczki
> juz sa. Jak nalezy opiekowac sie pelargoniami, zeby ladnie rosly,
geste
> byly, wypuszczaly duzo kwiatow i w ogole byly zadowolone? :-)

U mnie wystarcza systematyczne podlewanie, słońce i od czasu do czasu
troszkę nawozu:-)

> Jakie istnieja inne kwiaty balkonowe, ktore ladnie zwisaja i mozna
kupic
> sadzonki o tej porze roku?

Z najpopularniejszych to surfinie, petunie, uczep:-)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-04-14 07:35:53

Od: "Urszula" <u...@n...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> około 100 razy.Mamy tu kapitalny przykład,że nie zostawiamy nikogo
> na lodzie.Jakim jest Twoje pytanie jeszcze nie wiadomo,ale niebawem

dziekuje Ci Anastazy,
to bardzo mile. Pytania wydaly mi sie bardzo zaawansowane i jak na
"nowicjuszy" pewnie takie sa. :-) Dlatego ciesze sie, jesli ktos znajdzie
dla mnie i moich prostych pytan czas.
Pozdrawiam serdecznie

Urszula

5. Data: 2003-04-15 06:57:53

Temat: Odp: pelargonie
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podlewać specjalnymi nawozami do pelargonii lub do surfinii. Kwitną wtedy
obficiej.
Ania
[...]
:
: pozdrawiam
:
: Urszula
:
:
:
: --
: Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

pytanie o klej poliuretanowy
[SPAM] Śmierć kliniczna - prośba o pomoc w badaniu
Sok brzozowy
robak (komputerowy)
P. mugo 'Hexe' - szyszkuje?