robak (komputerowy)

1. Data: 2003-04-12 01:29:17

Temat: robak (komputerowy)
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dostalem e-mail od kogos podajacego sie za Elise Mello i zauwazylem,
ze co najmniej czesc adresow, na ktore zostal on wyslany, zostala wzieta
z naszej grupy. W tym e-mailu byl robak (worm), wiec jesli ktos z Was
otworzyl zalacznik, niech szybko wyczysci komputer. Do mnie zreszta doszedl
nie robak, tylko wiadomosc, ze prowajder (tak sie mowi po polsku?)
usunal zalacznik z tego wlasnie powodu. Ale chyba nie wszyscy prowajderzy
tak robia.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-04-12 05:30:07

Temat: Re: robak (komputerowy)
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:NZJla.60392$JI.18313405@twister.neo.rr.com...
> [...]
> nie robak, tylko wiadomosc, ze prowajder (tak sie mowi po polsku?)
> usunal zalacznik z tego wlasnie powodu. Ale chyba nie wszyscy prowajderzy

Ja dostałam identyczną informację z serwera.

Z pozdrowieniami, Maria

3. Data: 2003-04-12 06:54:34

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie robak, tylko wiadomosc, ze prowajder (tak sie mowi po polsku?)
> usunal zalacznik z tego wlasnie powodu. Ale chyba nie wszyscy

Mój nie zrobił nic:-(
Ale maila i tak usunęłam odruchowo:-)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2003-04-12 08:29:11

Temat: Odp: robak (komputerowy)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b78d58$3s4$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał w
> wiadomości news:NZJla.60392$JI.18313405@twister.neo.rr.com...

> Ale maila i tak usunęłam odruchowo:-)

Ja też. wszystko co przychodzi do mnie po angelsku od razu usuwam nie
próbuję nawet czytać.
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-04-12 10:27:01

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b78j74$9fp$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> napisał:b78d58$3s4$...@n...news.tpi.pl...

> Ja też. wszystko co przychodzi do mnie po angelsku od razu usuwam nie

..ja też usuwam wszystko, co jest spamem, niezależnie od języka... ..i
szczęście, bo ten mail też dostałam... ...hmm, podobno można zrobić coś
takiego, że w adres wstawia się dodatek "anty-spam", tylko niestety nie wiem
jak to zrobić, żeby mimo to działał outlook.... :-(
pozdr., Agata

6. Data: 2003-04-12 10:30:37

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz na mój adres - mam w adresie dopisek nie.chce.spamu osoba, która
wysyła do mnie list na priv musi ten dodatek usunąć. To jest kłopot dla
innych użytkowników sieci, ale korzyści dla mnie ogromne. Wcześniej
korzystałem z innego adresu, gdzie takiego wpisu nie zrobiłem. Efektem były
tony śmieci dziennie.

--
Rafał Wolski

7. Data: 2003-04-12 10:34:21

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:b78pv6$stq$...@n...onet.pl...
> [...]
> innych użytkowników sieci, ale korzyści dla mnie ogromne. Wcześniej
> korzystałem z innego adresu, gdzie takiego wpisu nie zrobiłem. Efektem

..tak, właśnie o to mi chodzi!.. ..ale jak to zrobić?.. ..bo jak zmieniam w
aktualnych ustawieniach outlooka we właściwościach poczty, to mi potem nie
odbiera wiadomości!.. ..czy założyłes nowe konto do tego?

A.

8. Data: 2003-04-12 11:14:06

Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Ja też. wszystko co przychodzi do mnie po angelsku od razu usuwam nie
> próbuję nawet czytać.

Proponuję wejdź w OE w Narzędzia>reguły wiadomości>poczta >utwórz nową
regułę : i tu wybierz opcje "jeśli w nagłówku znajdują się wyrazy
:.................... ,wpisujesz i dodajesz różne wyrazy ,nie koniecznie
angielskie i potem nie każesz tego pobierać z serwera,albo każesz od razu
usunąć .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

9. Data: 2003-04-12 12:30:02

Od: "Adam 'secretkey' Krawczyk" <a...@p...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Agata <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> zmieniam w aktualnych ustawieniach outlooka we właściwościach poczty,
> to mi potem nie odbiera wiadomości!.. ..czy założyłes nowe konto do

Menu [Narzedzia] -> [Konta] -> Zakladka [Grupy dyskusyjne] -> Przycisk
[Wlasciwosci] -> Pole [Adres E-Mail] -> wpisz przykladowo
sure2_no_spam_(at)poczta.onet.pl.
Zamiast (at) wpisz @
Potem tylko [OK] i [Zamknij] i juz. :)

Adam 'secretkey' Krawczyk
www.secretkey.prv.pl
SRS

10. Data: 2003-04-12 13:26:59

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ze co najmniej czesc adresow, na ktore zostal on wyslany, zostala wzieta
> z naszej grupy. W tym e-mailu byl robak (worm), ...

Masz rację, też dostałem. U mnie zatrzymał go antyvir i zapisał co
następuje: "The email attachment UPDATE705.exe is infected with the
W32.Gibe.B@mm virus". Oczywiście, to podkreślenie do nazwy wirusa dodał
durny Outłuk. Ale zastosowano tutaj sprytny podstęp, bo niby ma to być
uaktualnienie od firmy Microsoft.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

P. mugo 'Hexe' - szyszkuje?
Co to za roślina?
Ratujce - Lipa kaukaska
[SPAM] Śmierć kliniczna - prośba o pomoc w badaniu
->azalie<-