->azalie<-

1. Data: 2003-04-11 18:11:32

Temat: ->azalie<-
Od: "Mara" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam ostatnio na urodziny doniczke z kwitnacymi azaliami. Jak na razie
wszystko jest w porzadku ,ale zastanawiam sie, co powinna zrobic zeby nie
stracic mojej pieknej roslinki.
Moze jakies nawozenie, przycinanie? .....nie mam w tym zadnego doswadczenia,
dlatego licze na pomoc z waszej strony.

Mara

2. Data: 2003-04-15 07:06:09

Temat: Odp: ->azalie<-
Od: "szanna1" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przekwitnięciu usunąc suche kwiatki. Powinny wypuścić z tego miejsca nowe
pędy. Miejsce widne, ale bez bezpośredniego słońca. Ziemia stale lekko
wilgotna ( gdyby były przesuszone i zwiędły wstawić doniczkę do wody na 10
min - odżyją ) Są specjalne nawozy do azali, ale trzeba uważać aby nie była
za duża dawka. Można nie przesadzać przez kilka lat. Potrzebują
odpowiedniej ziemi i raczej doniczki glinianej ( chociaż mam też w
plastikowych ) z dużym otworem. Na zimę można przestawić na okno południowe.
Przycinanie w zależności od chęci uzyskania jakiegoś kształu. W tym roku
spróbuję wystawić je na balkon w jakieś zacienione miejsce ( balkon od str.
południowej)
Ania
:
: