Smutna wiosna w krakowskim.

1. Data: 2003-04-11 18:03:33

Temat: Smutna wiosna w krakowskim.
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno padał śnieg, przerwał prace ogrodowe, przymroził kiełkujące
tulipany i narcyze, posypał na biało kwiaty pierwiosnków. W ten weekend
zimno, leje. W świeżo wykopanym stawiku jest z 15 cm. wody. Kalosze grzęzną
w rozplantowanej ze stawu tłustej glinie. Już nawet nie mam ochoty kupować
nowych roślin. Ogród wygląda smutno i żałośnie. Kiedy to się skończy?
pozdrawiam smutno
Goldie

2. Data: 2003-04-11 18:31:05

Temat: Odp: Smutna wiosna w krakowskim.
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b76vo0$esb$...@n...news.tpi.pl...
> Niedawno padał śnieg, przerwał prace ogrodowe, przymroził kiełkujące
> tulipany i narcyze, posypał na biało kwiaty pierwiosnków

Jesli już to okrył je kołderką żeby nie zmarzły.:-)))) O wiele gorszy jest
sam mróz

> [...]
grzęzną
> w rozplantowanej ze stawu tłustej glinie. >Już nawet nie mam ochoty

Może zbyt wiele rzeczy chcesz robić na raz. Skończ stawek, uporzadkuj
wszystko, rosliny jeszcze tysiąc razy zdążysz kupić. I tak w jedną wiosnę
ogrodu nie urządzisz.

Ogród wygląda smutno i żałośnie. Kiedy to się skończy?

Kiedyś musi. Też mam już dosyc tego zimna :-(( .
--
Pozdrawiam,przemarznięta Kaśka

3. Data: 2003-04-11 20:41:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w rozplantowanej ze stawu tłustej glinie. Już nawet nie mam ochoty kupować
> nowych roślin. Ogród wygląda smutno i żałośnie. Kiedy to się skończy?
Nie bądźże taka zestresowana. Ludzie maja gorsze stresy. Wyobraź sobie jaki
stres przeżyło 7 gości robiących za sobowtóry Saddama gdy dowiedzieli sie,
że urwało mu nogę (żeby nie było calkiem OT tourwało mu w ogrodzie).
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2003-04-13 12:14:48

Temat: Re: Smutna wiosna w krakowskim.
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stres przeżyło 7 gości robiących za sobowtóry Saddama gdy dowiedzieli sie,
> że urwało mu nogę (żeby nie było calkiem OT tourwało mu  w ogrodzie).
]

Agencje doniosły,że przycinał winorośl,kiedy spadła bombka.Urwana
noga była zaplątana w tej roślince.
Praca w ogrodzie bywa niebezpieczna:)

Pozdrawia boletus

Krzaki i krzewy