perelki rozswietlajace avon - mial ktos?

1. Data: 2004-11-24 17:41:11

Temat: Re: perelki rozswietlajace avon - mial ktos?
Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariolkka" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> Widzialam je ostatnio, i sa nawet calkiem fajne, daja bardzo ciekawy
efekt,
> taki rozswietlajacy. Skora sie mieni takimi malymi drobinkami. Ladnie
> wyglada na skorze. A kolor taki troche chyba bardziej w roz, tak mi sie
> wydaje :))
>
> Mariolkka

Kurcze, przewałkowałam ze 3 razy ostatni katalog i nie pamiętam żebym
widziała takie kulki. Hmm. Jak to możliwe? Oglądałam katalog świąteczny dla
ułatwienia dodam. A bardzo mnie zanęciłyście nimi...
Przy okazji, jest tu jakaś sympatyczna konsultantka z Avonu na grupie? Bo
ostatnio chciałam złożyć zamówienie (pośrednio przez moją teściową u jej
znajomej) i niestety mi się nie udało...

Micha, co chce kulki...

1. Data: 2004-11-24 18:08:55

Od: "Mariolkka" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ogladalas katalog nr 1? bo tam wlasnie znajduja sie te kulki na 17
stronie. A co do konsultantki to zalezy skad jestes:)) Bo ja z Legionowa :))

Mariolkka, co chyba tez kupi sobie te kulki :))

1. Data: 2004-11-24 18:24:53

Od: "Wyvern" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Micha" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio chciałam złożyć zamówienie (pośrednio przez moją teściową u jej
> znajomej) i niestety mi się nie udało...

Zapraszam na http://members.lycos.co.uk/avonkatalog/
(tam aktualny katalog)
oraz http://members.lycos.co.uk/avonnowykatalog/
(tam katalog 1/2005)
Na wszystkie kosmetyki 25% zniżki (więc przesyłka wychodzi gratis, a czasem
jeszcze coś się zaoszczędzi dodatkowo...)

pozdr.

1. Data: 2004-11-25 15:41:52

Od: "Micha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:))

> Mariolkka, co chyba tez kupi sobie te kulki :))

Ja to jak zwykle z choinki urwana :-))) Z Wrocławia jestem, więc do
Legionowa jakieś 336 km :))

Micha, nadal bez widoku na kulki

1. Data: 2004-11-25 15:57:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Micha, nadal bez widoku na kulki

Na allegro już są, za 25 zł.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-26 23:16:58

Od: "HANNA DOBROWOLSKA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja uzywam tych perelek i jestem baaaardzo zadowolona. Nie dosc ze na dlugo
wystarczaja to jeszcze efekt utrzymuje sie przez ladnych pare godzin.
Zachecam do kupna i pozdrawiam
Karolin[k]a

Szwecja i kosmetyki
kremik dla oczkow