GUCCI RUSH...

1. Data: 2004-11-22 23:10:29

Temat: GUCCI RUSH...
Od: "Budweiser" <budweiser/wytnij/@konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie jak jast zrobiony wewnetrzny flakon w GUCCI RUSH czy
on jest szklany czy plastik ? niestety opakowanie nie jest tak przezroczyste
jak w GUCCI RUSH 2 i przez ten czerwony plastik nie wiele widac pod swiatlo

1. Data: 2004-11-23 23:42:05

Temat: Re: GUCCI RUSH...
Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> on jest szklany czy plastik ? niestety opakowanie nie jest tak
> przezroczyste jak w GUCCI RUSH 2 i przez ten czerwony plastik nie wiele

Wewnętrzny jest szklany:-)

1. Data: 2004-11-24 00:56:41

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baby Doll" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wewnętrzny jest szklany:-)

tzn ze jest inny od gucci rush 2?Kiedys zdesperowana, gdy skonczylo mi sie
30 ml 2-jki rozbilam flakon,ten plastikowy i wyjelam z niego ta wewnetrzna
buteleczke. To z cala pewnoscia plastik, tylko nasadka pod atmozirem jest
plastikowa.Ale mozliwe, ze w rush jest inaczej, nie przygladałam sie
(zwłaszcza ze flakon nieprzezroczysty):).
pzd

Diadem w Katowicach
Schwarzkopf - pytanie [Warszawa]
eveline