eveline

1. Data: 2004-11-22 21:30:41

Temat: eveline
Od: "Monii" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie kochane kobietki< gdzie można kupić kosmetyki "eveline" w
Warszawie. Szukam i szukam, nie wiem dlaczego nigdzie ich nie ma.
A już tyle się naczytałam, że są B.DOBRE.Chciałabym w końcu je wypróbować.

Pozdrawiam, moniii

1. Data: 2004-11-22 21:44:27

Temat: Re: eveline
Od: "Rafał" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monii" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
Szukam i szukam, nie wiem dlaczego nigdzie ich nie ma.

Na pewno są w Hali Banacha...

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-11-23 09:39:52

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monii wrote:

> A już tyle się naczytałam, że są B.DOBRE.

Tak lekko offtopicznie, ja kupilam swego czasu maskare tej firmy (bo
duzo dobrego tu bylo mowione). 3D-effect czy cos takiego.
No i porazka. Osypywal sie, beznadziejna szczoteczka, wysechl po 2
tygodniach (i Bogu dzieki ;) ). Kosztowal mnie trzydziesci pare
zlotych... a za podobna cene moge sobie kupic b. dobra maskare Nivei.

Chyba sie juz nie skusze...

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-11-23 10:10:59

Od: "Reniaszka " <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> [...]
> tygodniach (i Bogu dzieki ;) ). Kosztowal mnie trzydziesci pare
> zlotych... a za podobna cene moge sobie kupic b. dobra maskare Nivei.

Ja ja kupilam 3 miesiace temu za 17 zl. Nie osypuje sie, ladnie podkresla
rzes ale KOSZMARNIE zmywa. Wiecej sie nie skusze. Chociaz .... jak przeczytam
entuzjastyczny opis jakiegos kosmetyku...:-)

1. Data: 2004-11-23 11:51:42

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> tygodniach (i Bogu dzieki ;) ). Kosztowal mnie trzydziesci pare
> zlotych... a za podobna cene moge sobie kupic b. dobra maskare Nivei.

eh, "no nie dosc" ze przeplacilas, bo ja za taka dalam 15 zl to msz 100%
racji, maskara jest beznadziejna...
zamiast dzialac 3D powodowala wszytsko co najgorsze, zaczynajac od
paskudnego sklejenia rzes a konczac na uczuleniu...

pozdr

*****
So, this is goodbye
It is time to let it go
It is time to set it free
It is time to let it bleed

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-11-23 12:13:05

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) wrote:

> eh, "no nie dosc" ze przeplacilas, bo ja za taka dalam 15 zl

Wiec slusznie sie ta cena wydawala mi podejrzana ;)
Bylam jednak wtedy w Polsce tylko na weekend i weszlam do pierwszej
lepszej perfumerii i zakupilam w/w.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-11-25 10:36:37

Od: Sana/Anna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monii napisał:
> Mam pytanie kochane kobietki< gdzie można kupić kosmetyki "eveline" w
> Warszawie. Szukam i szukam, nie wiem dlaczego nigdzie ich nie ma.
> A już tyle się naczytałam, że są B.DOBRE.Chciałabym w końcu je wypróbować.

Stoisko z Eveline w Leclercu w Al. Jerozolimskich - na przeciwko Makro.
Stoisko jest na przeciwko kas, koło schodów.

powodzenia

depilator Bare&Beautiful
Rajstopy dla panów
chwale Esentie