Kosmetyki firmy Body Shop

1. Data: 2004-11-22 11:17:12

Temat: Kosmetyki firmy Body Shop
Od: "valaquenta" <v...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio koleżanka przywiozła sobie z Holandii przecudny owocowy błyszczyk
do ust firmy Body Shop. Przecudny - bo pachnie prawdziwymi owocami, nie lepi
się, ma śliczny kolor, długo zostaje na ustach... Po prostu błyszczyk
idealny! Ja się w najbliższym czasie do Holandii nie wybieram, więc
chciałabym się dowiedzieć, czy ktoś nie wie o sposobie kupienia kosmetyków
tej firmy w Polsce - może przez internet [na stronie www.thebodyshop nie, bo
tam się dolarami płaci] albo w zwykłym sklepie?

Pozdrawiam,
valaquenta

1. Data: 2004-11-22 11:23:47

Temat: Re: Kosmetyki firmy Body Shop
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "valaquenta" <v...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
bo
> tam się dolarami płaci] albo w zwykłym sklepie?

W Polsce tylko na allegro.
Niestety :(

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-22 11:52:51

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

valaquenta <v...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> tej firmy w Polsce - może przez internet [na stronie www.thebodyshop nie, bo
> tam się dolarami płaci] albo w zwykłym sklepie?

Nie.

Chodzą ploty, że The Body Shop jednak planuje ekspansję na Europę Wschodnią,
ale nie uwierzę, dopóki nie zobaczę.

Konieczność płatności w dolarach jest akurat całkowicie bez znaczenia, bo
kartę można obciążyć w prawie dowolnej walucie, przelewy międzynarodowe z
przewalutowaniem też istnieją, ale oni po prostu nie wysyłają do Polski.

JoP

1. Data: 2004-11-22 14:48:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo
> tam się dolarami płaci] albo w zwykłym sklepie?

Na allegro ludzie sprzedają, ale zwykle drożej niż można kupić normalnie. W
Polsce sklepów "TBS" nie ma i nic nie słyszałam, by miały się pojawić.
Poczytaj archiwum, bo o Bodyshopie było naprawdę sporo dyskusji.

pozdrawiam,
Ligeia

stylizacja włosów??
Kosmetyki Joko