stylizacja włosów??

1. Data: 2004-11-22 09:18:35

Temat: stylizacja włosów??
Od: "loolaa" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pare dni temu Pani Fryzjerka z Wizja b. mocno wycieniowala mi wlosy (i
obciela na dosc krotko). Po wyjsciu od niej wygladaly fajne, ale na drugi
dzien po umyciu nijak nie moglam ich doprowadzic do ladu, stercza sobie we
wszystkie srtrony jak im sie podoba. Wiem ze trzeba je z tylu troche
postawic i cos tam jeszcze. Tylko ze ja z kosmetykow do stylizacji uzywalam
do tej pory tylko pianki. I tu przejde do meritum: czy do ulozenia takich
wlosow powinnam kupic zel, wosk, pianke z zelem, wosk w piance, zel z
woskiem, jakas paste czy co?
Bo poszlam do sklepu i rece mi opadly, nie wiedzialam co wybrac. Zaznaczam
ze wlosy sa cienkie i delikatne, tylko na maksa wycieniowane, chce je
gdzieniegdzie postawic i uformowac. Fajnie byloby je tez nablyszczyc, ale
niekoniecznie.

Pozdrawiam
Ola

---

1. Data: 2004-11-22 10:18:38

Temat: Re: stylizacja włosów??
Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do tej pory tylko pianki. I tu przejde do meritum: czy do ulozenia takich
> wlosow powinnam kupic zel, wosk, pianke z zelem, wosk w piance, zel z

Ja mam takie długości od 5cm do 8cm wycienowane jak się da, zawsze
postawione. Na początku kupiłam "out of bed" loreala, ale jakoś średnio mi
się spisywał, później kupiłam żel taft, freezy look, czy coś takiego, jedyny
w okrągłum pudełku z nakrętką. Żel stawia włosy świetnie (trzeba opracowac
technikę nakładania żelu:P), ale ma jedną wadę... mam długie paznokcie i
babranie się placami w słoiczku z żelem nie sprawia mi wielkiej
przyjemności.
A do wykończenia fryzurki "piorun mnie strzelił" uzywam lakieru wella
shockwaves, o którym gdzieś wcześniej kilka dni temu pisałam. Świetnie
utrwala fryz, nie skleja włosów i... własnie jakoś tak podejrzanie
nabłyszcza, ale to chyba skutek uboczny.
A!! Co do out of beda to... mi strasznie matowił włosy:(

hiver

1. Data: 2004-11-22 10:52:05

Od: "gosiak" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ola
> cz!JA TEZ MAM KRÓTKIE I WYCIENIOWANE WŁOSY DO ICH STYLIZACJI UŻYWAM ZWYKŁEGO
ŻELU I NIC WIĘCEJ POLECAM!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-11-22 21:07:50

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
ZWYKŁEGO
> ŻELU I NIC WIĘCEJ POLECAM!!!!!!!!!!!!!!

O RETYRETY!!!!!!!! HOOOOP HOOOP, CZY ABY NA PEWNO MNIE
SŁYCHAĆ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!

M.

1. Data: 2004-11-23 10:53:03

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

gosiak napisał/a w news:5b3d.00000cd8.41a1c4d4@newsgate.onet.pl:

> cz!JA TEZ MAM KRÓTKIE I WYCIENIOWANE WŁOSY DO ICH STYLIZACJI
> UŻYWAM ZWYKŁEGO ŻELU I NIC WIĘCEJ POLECAM!!!!!!!!!!!!!!

Kilka zasad obowiązujących na tej grupie:
1) piszemy pod cytatem, nie gdzieś wewnątrz;
2) nie piszemy wszystkiego wielkimi literami;
3) zostawiamy "wrotkę", czyli tekst o treści "użytkownik abc
napisał";
4) usuwamy niepotrzebną część cytatu;
5) ograniczamy się do użycia jednego znaku interpunkcyjnego na końcu
zdania;
5a) nie musi to być wykrzyknik - kropka jest również mile widziana;
6) podpisujemy się na końcu (imię/ksywka);
7) piszemy z sensem;

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-23 11:34:41

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

.152...

.
> 7) piszemy z sensem;

Zocha, Ty sztywniaro i egoistko... ;)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

Kosmetyki Joko
Czym sie demakijazujecie?
Puder w kremie na wrazliwa skore
Opinie na temat kosmetykow Iwostin
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-11-22)