Rajstopy dla panów

1. Data: 2004-11-22 17:07:57

Temat: Rajstopy dla panów
Od: "Tomek Guzik" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się w calej rozciaglosci, co do dlugosci zycia zonatych mezczyzn,
tez o tym slyszalam. Co do noszenia rajstop przez mezczyzn, to sama nie
wiem. Moj osobisty maz nosi kalesony.

1. Data: 2004-11-22 21:03:37

Temat: Re: Rajstopy dla panów
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Guzik" <t...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:cnt6kc$89a$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Zgadzam się w calej rozciaglosci, co do dlugosci zycia zonatych mezczyzn,
> tez o tym slyszalam. Co do noszenia rajstop przez mezczyzn, to sama nie
> wiem. Moj osobisty maz nosi kalesony.

Tomku wspolczuje Twojemu mezowi.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-24 21:13:24

Od: "krzychu" <k...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, w zasadzie to wszystko jedno jak sie nazywa cos w czym sie chodzi... czy
ktos moglby mi polecic jakies wygodne i koniecznie cieple rajstopy?
najlepiej zeby byly w ciemnych kolorach i oczywiscie nie z tych
polyskujacych i przejzystych (w sumie to i tak nie widac) choc najwazniejszy
jest komfort noszenia i wlasnie dlatego pytam bo szukam czegos z miekkiego
materialu pod spodnie najlepiej zeby nie bylo prawie czuc na nogach no i czy
wtedy rezygnowac ze skarpetek?

1. Data: 2004-11-25 06:50:20

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzychu" <k...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ktos moglby mi polecic jakies wygodne i koniecznie cieple rajstopy?
> najlepiej zeby byly w ciemnych kolorach i oczywiscie nie z tych

No to ja jeszcze raz polecę Atlantic:

http://www.atlantic.pl/pl/flash/index.php

kolekcje -> męska -> atlantic sport

pokaże się kilka zdjęć, między innymi pan w czarnym podkoszulku i
kalesonkach
po kliknięciu na pana pokażą się dokładne informacje na temat produktu
kolory: biały, czarny, ciemny szary i ciemny niebieski

mój TZ wygląda w tym super

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-25 09:59:38

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"krzychu" <k...@f...pl> napisał(a)
wnews:co2tiq$fl2$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> szukam czegos z miekkiego materialu pod spodnie najlepiej zeby nie
> bylo prawie czuc na nogach no i czy wtedy rezygnowac ze skarpetek?

Te kalesony sa dobre:
http://tinyurl.com/6gt8r

Oczywiscie skarpety nosisz. Najlepiej z thermastatu albo z coolmaxu. Moga
byc tez "zwykle" np frotte.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-11-25 10:19:56

Temat: ODP
Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio kupilem zone rajstopy ADRIAN 60 DEN. Ona stwierdziła ze kupilem jej
za maly rozmiar i dala je mi. Zaczałem je nosic i nie narzekam. Jednak raz
na jakis czas musze je troche podciagac. Wcześniej dostałem od zony rajstopy
troche grubsze, czarne. Chodzi sie w nich naprawde fajnie i co najwazniejsze
jest cieplo. Polecam:))

chwale Esentie
Polećcie jeszcze coś na zimę
Kosmetyki firmy Body Shop