chwale Esentie

1. Data: 2004-11-22 15:37:48

Temat: chwale Esentie
Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chwale sklep internetowy esentia.pl ...
bardzo mi sie milo u nich kupuje ale chwale dlatego ze wlasnie wygralam
grudniowy nr twojego stylu

pozdr

*****
Terrified of what may come.
Just remember I will always love you,
Even as I tear your fucking throat away.
But it will end no other way. [Mynard J. Keenan]
*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-11-22 17:01:27

Temat: Re: chwale Esentie
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nick(i)" <...@...pl> napisał:
> Chwale sklep internetowy esentia.pl ...
> chwale dlatego ze wlasnie wygralam
> grudniowy nr twojego stylu

Ty chwalisz się, a nie sklep. ;-)

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-11-22 18:55:12

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stella wrote:

> Ty chwalisz się, a nie sklep. ;-)

trudno sie chwalic jak nie zrobilam nic w tym kierunku poza zakupami (a
czy to takie chwalebne??? ;)

Chwale esentie, bo fakt ze gdzies tam maja info o konkursie z nagrodami
wcale nie znaczy ze takowy sie odbywa, oczywiscie nikogo tu nie chce
obrazic, ale sama wiem jak jest czasami...

A jednak Esentia ma konkurst, praktycznie niekonczacy sie, a o wygranej
nawet nie informuja tylko wysylaja do domku nagrode...

--
*****

Polećcie jeszcze coś na zimę
Kosmetyki firmy Body Shop