perfumy

1. Data: 2004-05-23 12:31:59

Temat: perfumy
Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

czy któraś z Pań wie może, gdzie można nabyć pefrumy Wings Giorgio Beverly
Hills i mogłaby tą wiedzą się ze mną podzielić? :)

może któraś z pań zna te perfumy i może polecić jakieś inne, o podobnym
zapachu?

perfumy te kupowałam w Paryżu będąc nastolatką
(czyli w II poł. lat 90 tych ;)))
prawdopodobnie nie są to perfumy z najwyższej półki, ale nigdy później żadne
inne
nie odpowiadały mi tak bardzo jak właśnie te
próbowałam potem np escady sport, przez jakiś czas podobały mi się lancaster
sunwater i inne, ale
chyba nie lubię zmieniać perfum ;)
ostatnio obwąchałam perfumerie w empikach, douglasach itd, i nie pasował mi
żaden zapach...
nic mnie nie zachwyciło
"Wings" ;) to "mój" zapach
i mogłabym stosować te perfumy do końca życia
gdybym wiedziała, gdzie je kupić ;))

pomóżcie! ;))

pozdrowienia

natalia

1. Data: 2004-05-25 09:25:43

Temat: Re: perfumy
Od: "Piotr" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> czy któraś z Pań wie może, gdzie można nabyć pefrumy Wings Giorgio Beverly
> Hills i mogłaby tą wiedzą się ze mną podzielić? :)

A Pan moze byc ;-)))

> gdybym wiedziała, gdzie je kupić ;))

http://www.e-perfumy.pl/index.php?str=12&fir=52&lin=
213
A ze swojej strony polecam ten sklep...

Pozdrowienia,
P.

1. Data: 2004-05-25 19:22:58

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
> Witam.

Beverly

> A Pan moze byc ;-)))

oczywiście!
;)
najmocniej przepraszam za "dyskryminację" Panów
w moim pytaniu
była ona niezamierzona ;))

> http://www.e-perfumy.pl/index.php?str=12&fir=52&lin=
213
> A ze swojej strony polecam ten sklep...

wielkie dzięki ;))
czyli te perfumy jeszcze produkują
fajnie! ;)

pozdrowienia

natalia

Piercing(Szczecin).
woda perfumowana
balsam ujędrniajacy
Komputerowe zdobienie paznokci - czy warto ? ..
limona.pl - Twoja internetowa drogeria