perfumy

1. Data: 2004-09-30 15:30:34

Temat: perfumy
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Was kupowała "rozlewane" perfumy? Widziałam po 1,2O zł za mll.
Podobno sa robione z tych samych komponentów, z których produkują renomowane
firmy. Widziałam tam perfumy najbardziej znanych marek. Dużo kobiet
kupowało. Co o nich sadzicie? e.

1. Data: 2004-09-30 16:15:50

Temat: Re: perfumy
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-30 17:30, Użytkownik ewa napisał:

> [...]
> Podobno sa robione z tych samych komponentów, z których produkują renomowane
> firmy. Widziałam tam perfumy najbardziej znanych marek. Dużo kobiet

skusilam sie raz powachac cos co mialo pachniec jak Hypnotic Poison....
FUJ! nigdy wiecej, paskudztwo i wogle niepodobne... a z trwaloscia tez
ponoc krucho, kolezanka kupila i nie byla za bardzo zadowolona...

Pozdr

*****
rem tene, verba sequentur

*****
http://klub.chip.pl/julia

1. Data: 2004-09-30 16:47:11

Od: "sHd" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostałam od syncia na Dzień Matki Hugo Deep Red. Pachną ładnie ale co z
tego skoro są nietrwałe. Pachną tylko jak psikniesz a potem niestety gdzieś
ulatują:( Według mnie nie warto wydawać na nie pieniędzy.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-09-30 19:13:08

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
to ja mam szczescie do zapachu i (byc moze) ...rozlewni. Kupuje regularnie
Davidoffa i sobie chwale. Fakt, ze nie sa takie jak oryginal, ale szczerze
Wam powiem, ze sama od siebie czuje spokojnie kilka godzin (a wiadomo, ze od
siebie to czlowiek krotko wyczuwa zapach bo nos sie przyzwyczaja i zawsze
wydaje sie "ze ja nie pachne!"). Jednak jak sie ruszam to czuje lekka
chmurke zapachu za soba :))) (psikam 2x szyja, 1x wlosy, 2x nadgarstki).
Mozliwe, ze to kwestia rozlewni, wybranych perfum i/lub ciala.

Pozdrawia FunnyFrog : )

1. Data: 2004-09-30 19:15:49

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-30 17:30, Użytkownik ewa napisał:
Widziałam tam perfumy najbardziej znanych marek.

W _typie_ najbardziej znanych marek.

Tekla

--
Mail:: t...@t...art.pl JID:: t...@c...pl GG:: 1318397