perfumy dla dzieci?

201. Data: 2006-04-25 08:05:06

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Dobrze, że nie mam syna.
> BTW - Ala lubi patrzeć jak się golę. Co więcej - czasami smaruję ją kremem
> a ona "się goli".

Umiejetnosc golenia moze byc bardzo przydatna;D Niech dziewczyna trenuje;-)
--
Gosia

202. Data: 2006-04-25 08:05:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał
> |
> Nie wszystkie dziewczynki to urodzone Pipi i za diabła nie przenicujesz
> księżniczki na wampa. Pierwsze i jedyne bojówki jakie moja córka dostała
> po
> godzinnych namowach żeby chociaż przymierzyła wylądowały u córku kuzyna.

> A co jest złego w kosmetykach pielęgnacyjnych ??????

Co pielęgnują perfumy?

> Z dwojga złego wolę wydać pieniadze na dyskretne kosmetyki niż mieć do
> czynienia z pannicami z przetłuszczonymi włosami i żałobą za paznokciami.
> co że one są na różowo pomalowane a ciuchy to super modny łach - kiedy
> toto
> brudne aż wstyd.

Znam też typ mieszany: panienka z przetłuszczonymi włosiętami i wypachnione
jak perfumeria.

Jakoś wolę czystą i pachnącą mydłem, ale ja to zboczona jestem, wiem...

Qra

203. Data: 2006-04-25 08:05:44

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa w news:18jxapl8ra3xs$.dlg@franolan.net:

> Marchew ma rację, ze takie podejście kształtuje idelaną konsumentkę
> miliarda kosmetyków.

A może to zależy od większej liczby czynników?
Moja 8-latka nie ma co prawda całej reprezentacji
dorosłych kosmetyków, ale od kilku już lat ma kupowane
dziecięce zestawy cieni i pomadek - aktualnie ma kilka
w kuferku plus sporo koralików, bransoletek i spinek.
Na początku miała wyjaśnione, że takie rzeczy służą
dzieciom do zabawy, wyjść w tym może jedynie na bal.
I co? mając do nich swobodny dostęp, wyciąga je sobie
może raz na miesiąc-dwa, wymaluje się, poogląda,
wieczorem lub przed wyjściem z domu umyje - i koniec
zainteresowania. Traktuje je jak każdą inną zabawkę.

Natek

204. Data: 2006-04-25 08:07:52

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał
> |
> Czy lolitką można nazwać dziewczynke która ma wpojone dbanie o siebie ?

"Dbanie o siebie" w przypadku 6-letniego dziecka, to głównie higiena.
Perfumy to zbyteczna ekstrawagancja.

> Ja tam lubie dzieci czyste i pachnące i chyba nie jestem w tym odosobniona
> :)

Dzieci same z siebie ładnie pachną. Zwłaszcza te "od 0 lat". ;-)
Iwona

205. Data: 2006-04-25 08:08:59

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
O "babochłopie" napisałam z rozpedu;-)Nie zmienia to faktu, ze dzieci
zadbanych matek, maja IMO wieksze szanse, by w przyszłosci byc zadbanymi
kobietami.

True. Jednak matka, która nie używa perfum też może być zadbana. Czyż nie?
Iwona

206. Data: 2006-04-25 08:12:34

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marchew ma rację, ze takie podejście kształtuje idelaną konsumentkę
> miliarda kosmetyków.

jesli mama jest taka to owszem ,u mnie tak nie jest ,jestem chodząca
minimalistka .
p.

207. Data: 2006-04-25 08:17:54

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:e2jju4$m98$1@news.onet.pl>
>
> Czy te wszystkie zabawki były_identyczne_jak te, które ma Twoja córka?

Nixe, proszę Cię...

> I nie chodzi mi o wygląd, lecz o funkcję.

Nie pamiętam wszystkich swoich zabawek.

> Przecież to oczywiste, że 30-40 lat temu na rynku nie było nawet 1/100
> tego, co jest teraz.

Z pewnością nie było takiego marketingowego zakręcenia i nacisku na ludzi,
że coś tam muszą koniecznie mieć, by "być zadbane", na przykład.

> Perfumy dla dzieci nie stanowią sztucznie wytworzonej potrzeby dzieci.

Potrzeba zakupu jest sztucznie wytworzona.

> Są odpowiedzią rynku na potrzeby realne.

Nie na potrzeby. Jedynie na zwykłe naśladownictwo - dziewczynka naśladuje
mamę.

> Stąd odpowiedzi są znacznie trafniejsze i bardziej urozmaicone, niż
> kiedyś.
> Jako marketingowiec powinnaś to wiedzieć :)

Jako marketingowiec nazwałabym to nie 'trafniejsze', a bardziej sprytne.
Bardziej sprytnie wyciągają pieniądze z kieszeni konsumentów, wciskając kit,
że dziewczynka coś tam musi mieć, by czuć 'się zadbaną'.

> A wózek dla lalek jest_niezbędny_?
> Albo pralka-zabawka na "prawdziwą" wodę?
> Albo zestaw "mały fryzjer"?

Wszystko to jest z zakresu rzeczy, które nie mieszczą się w grupie jedynie
dla dorosłych. _Uważam_, że perfumy nie są dla dzieci. Długo jeszcze
będziesz ten pogląd podważać? Przecież i tak zdania nie zmienię.

> Przywaliłaś teraz lepiej, niż Chomik z komórką.

Tak uważam. Wolno mi, nie?

> Równie dobrze mogłaś napisać - są rzeczy dla dorosłych (chipsy, narkotyki
> itp.), w świat których nie powinno się zbyt wcześnie wprowadzać dzieci.
> Sorki, ale nie rozumiem, co mają perfumy do alkoholu (prócz składu)?

Uważam, że są dla dorosłych. Dla dzieci są zabawki.
Iwona

208. Data: 2006-04-25 08:19:00

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale tu nie chodzi o cene jaka sie wydaje na dzieckom czy tez firme,
> tu chodzi o fakt przenieseinia zaintersowan dziecka na
> przedmioty malo zwiazane z wiekiem dziecinnym . ta dziewczynka
> jest jeszcze dzieckiem, ma 6 lat, zamisat promowac w niej zamilowanie
> do sportu, ksiazek, promuje sie w niej charakter lolitki.
> dziecko musi miec cos w glowie, zeby nie byc pusta lalka barbie
> w przyszlosci. a jesli prozentem na urodziny sa perfumy widac, co
> wazne jest dla tego dziecka.

iwonko, czyzbys miala kamere w moim domu?

czy chec posiadania wlasnego zapachu przekresla milosc do sportu i ksiazek?

nie wiesz co innego robimy oprocz spryskiwania naszych ciał ,prawda?

mocno bys sie zdziwila gdybys miala okazje poznac moje dziecko i jakie
wzory i postawy sa promowane w naszym domu.
p.

209. Data: 2006-04-25 08:19:17

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Marchewka<M...@b...pl>

> Pomysł, na który nie wpadłaś.
> Żyj i daj żyć innym (i pachnieć, jeśli mają na to ochotę).

Nie daję Ci żyć? Współczuję.
I.

210. Data: 2006-04-25 08:21:45

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" :

> No cóż, może młodzież wbrew pozorom lubi być na smyczy? może warto to
> przemyśleć? :)))

Moi zdecydowanie nie lubią.
Michał dostał komórkę w wieku lat 15 (teraz ma 19,5) Maciek - 12 (teraz ma
14,5). Obaj dostali w spadku stare aparaty na kartę. Potem Michałowi
skradziono fajny "Siemens" (skroili go w klasyczny sposób w centrum
Krakowa), potem kupili sobie sami na Alllegro bliźniacze aparaty z wieloma
funkcjami (głównie chodzi o słuchanie MP3). Nowe, w pudełku, więc mam
nadzieję że nie kradzione.

Główną przyczyną tego że dostali aparaty było to że sporo chodzą
samodzielnie na różne zajęcia, jeżdżą na zawody, turnieje itd. czasem
wracają późno. Michał od mniej więcej 16 roku życia sam (i to dosłownie
czasem sam) chodzi po górach, jeździ na długie trasy na rowerze. Obaj
biegają po lasach na orientację. Tam pilnuję tego aby zawsze zabierali
telefon.
Normalnie chodzi o łączność i bezpieczeństwo. Telefonów nigdy nie brali do
szkoły, ale zawsze na popołudniowe, lub weekendowe zajęcia.

Maćkowi płacę raz na 2 miesiące 50 zł za doładowanie, Michał już teraz sam
dba o siebie. Co nie zmienia faktu, że jak coś ode mnie potrzebują to mi
zwykle tylko puszczają sygnał ;-)

I przy tym wszystkim jak do nich dzwonię w pilnej sprawie to zazwyczaj albo
komórka dzwoni w sąsiednim pokoju, bo Maciek zapomniał, albo mają
wyładowane, albo wyłączone.
;-)

Pozdrowienia.

Basia

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka