petunia.

1. Data: 2000-01-20 15:50:13

Temat: petunia.
Od: Małgorzata Wrzosek < megi52@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!
Zawsze na tarasie co roku w skrzynkach sadzę sobie petunie. Taras
południowy. Przychodzi połowa lipca i moje petunie zaczynaa marnieć.
Liście robiš się blade i wszystko usycha. Podlewam często i specjalnymi
nawozami. . U moich znajomych rosńa na południowych balkonach bez
problemu. Dlaczego jedne pachnš,a drugie nie. Fioletowe zawsze sš
pachnšce.

Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-23 05:56:45

Temat: Odp: petunia.
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Wrzosek < megi52@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
.
> Liście robią się blade i wszystko usycha. Podlewam często i specjalnymi
> nawozami.

Do wszystkich petuniowatych stosuj chelat żelaza. Jest dostepny w sklepach.
Rozpoczynaj stosowanie gdy zauważysz, ze zaczynaja robić się blade. Niektóre
podloza maja niska zawartość żelaza,
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-25 08:19:36

Temat: Re: Odp: petunia.
Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dzięki .Uwielbiam petunie i ich zapach,ale one chyba nie lubiš silnego słońca.

Małgorzata Wrzosek

1. Data: 2000-01-26 05:04:35

Temat: Re: petunia.
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wprost przeciwnie!!!!
Petunie nalezy sadzic w zyzna wilgotna glebe w pelnym sloncu, ( rosna w Ameryce Pld)
lecz w miejscu oslonietym od wiatru.Usuwanie wiednacych kwiatow przedluza
kwitnienie.
Podatne na wirusa pomidora ,trzeba z czegos zrezygnowac :-((
Pozdrawiam,Boguslaw