pewnosc siebie

1. Data: 2001-01-11 12:46:49

Temat: pewnosc siebie
Od: "Seco" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zaobserwowalem u siebie
brak pewnosci ( kora zazwyczaj towarzyszy mi na codzien )
Kiedys miewalem juz takie stany
ale wtedy wydawalo mi sie , ze jest to wplyw niektorych osob
z ktorymi sie stykalem .
Sa osoby przy ktorych jestem bardziej pewny siebie
i sa takie przy ktorych jestem mniej pewny siebie .

Ale teraz to nie jest wplyw innych .
Teraz jest inne myslenie , inne postrzeganie wszystkiego .
Wiem , ze to sie potem zas zmieni i zas bede
wiedzial czego chce ale zastanawiam sie
skad sie biora takie zmiany w umysle .

Pozdrawiam wszystkich
a zwlaszcza pewniakow :-)

1. Data: 2001-01-12 11:48:48

Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojecia skad ten stan, ale tez go mam. Takie denerwujace
oslabienie osobowosci, zaskakujaco latwo zbic mnie z tropu, przerwac
wypowiedz, zawstydzic, wprowadzic w blad (mimo ze przed chwila bylam
pewna ze mam racje). Mam nadzieje, ze to minie bardzo szybko bo ciagle
mam do siebie zal, ze nie reaguje tak jak powinnam.
Dorota

1. Data: 2001-01-15 19:32:08

Temat: Re: pewnosc siebie
Od: "Tomasz Puławski" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora