pflaumenmus - pytanie

1. Data: 2002-01-27 16:37:41

Temat: Re: pflaumenmus - pytanie
Od: "Bernadetta Madoń" <p...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Drazylam temat dzemow, bo
musze upiec na sobote ciasto, ktore przed wlozeniem do piekarnika smaruje
sie wlasnie dzemem. Zawsze dawalam powidla z czarnych porzeczek (jesli mozna
to tak nazwac) robione przez moja mame. One pasuja najlepiej do tego ciasta.
Niestety zapas mi sie skonczyl i musze cos wykombinowac. W Polsce dawalam
kupne dzemy z czarnych porzeczek, ale to nie to. Po upieczeniu robila sie
"skorupa" i ciezko bylo z krojeniem placka na porcje a potem z jedzeniem.
Sobotni wypiek ma byc "popisowy", dlatego musialam miec pewnosc co do
stosowanych przeze mnie skladnikow. Dziekuje, bardzo mi pomogliscie. Przy
okazji "odkrycia" Apfelkrautu upieke tez rogaliki krucho-drozdzowe, do
ktorych musi byc twarda marmolada.
Pozdrawiam, Bernadetta