piasek w oczach...

1. Data: 2005-09-16 21:06:56

Temat: piasek w oczach...
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

dużo pracuję przy komputerze
pracując przy świetle dziennym jest ok
natomiast kiedy zaczyna się ściemniać
i zapalam lampkę to oczy zaczynają mnie boleć
noszę soczewki kontaktowe i wiem, że mam mrugać
co jakiś czas, żeby nie podsychały..tak też robię
jednak zdarzają się takie sytuacje, że czuję rano
zwłaszcza po przebudzeniu, jakbym miała piasek
pod oczami, co to może być ???

2. Data: 2005-09-17 07:13:07

Temat: Re: piasek w oczach...
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co jakiś czas, żeby nie podsychały..tak też robię
> jednak zdarzają się takie sytuacje, że czuję rano
> zwłaszcza po przebudzeniu, jakbym miała piasek

suchosc galki ocznej - kup w aptece krople nawilzajace(sztuczne lzy) i
uzywaj conajmniej 5x dziennie, a przy ciaglej pracy przy komputerze co 1-2
godziny po 1 kropli.

pozdr.

casus

Dwojenie - oczy - pytanie