piec dwu-funkcyjny jaki ?

1. Data: 2003-02-21 18:15:51

Temat: piec dwu-funkcyjny jaki ?
Od: "Rem" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
Planuje zakupienie pieca dwufunkcyjnego do domu jednorodzinnego. Mam taki
dylemat ze nie znam sie na tym, wiec moze ktos z grupowiczow moglby mi
polecic jaki model wybrac i jakie sa ceny, co kupowac a co nie kupowac ?

Dziekuje i pozdrawiam
Rem

1. Data: 2003-02-22 12:40:24

Temat: Re: piec dwu-funkcyjny jaki ?
Od: "saracen" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
Piec CO 2 funkcyjny i jego dobór to temat rzeka ,trudno jest Ci cokolwiek
doradzic bo podałeś za mało danych. Przede wszystkim jaką masz powierzchnie
domu , tojest najważniejszy parametr,jakj będzie rozwiązana kwestia ciepłej
wody urzytkowej ? NO i ile masz na to kasy :))))
JA mam piec Beretta od 5 lat ogrzewam piętro ok.90 m kwadratowych , piec ma
moc 24kw ale jest wykorzystywany w niewielkim procencie ponieważ ma
modulacje mocy od (chyba) 9 kw. NIe posiadam zasobnika ciepłej wody
urzytkowej bo poprostu nie miałem na to kasy ani miejsca w łazience(
żałuję ) A no i teraz wiem, dzis nie instalowałbym go w tym miejscu lecz w
kuchni - problem polega na tym że w zimie piec potrzebuje powietrza do
spalania wiec cięgnie tam gdzie ma najmniejsze opory- przez kratke
wentylacyjna , niestety zimne i to czuć,wychodzisz więc spod prysznica a po
łysinie ciągnie chłód :)))
Uznane marki to beretta , wolf , vailant, buderus no i junkers ale konkretów
musisz sie dowiedzieć u różnych podkreslam róznych sprzedawców i
instalatorów (nie wierz pierwszemu z którym rozmawiasz )
Saracen.

Użytkownik "Rem" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dylemat ze nie znam sie na tym, wiec moze ktos z grupowiczow moglby mi
> polecic jaki model wybrac i jakie sa ceny, co kupowac a co nie kupowac ?

Re: sklep Komandora lub podobne
poszukuję softu 3D Kitchen
Trzeba wymieniac szybe we wkladach kominkowych co 3 lata???
Suficiki G-K, potrzebny fachowiec
Pokoj dzieciecy-kolory i meble.