piec dwufunkcyjny jaki ???

1. Data: 2007-02-19 09:59:47

Temat: piec dwufunkcyjny jaki ???
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Odziedziczyłem ostatnio mieszkanie w kamienicy na 1p. ( narożne) o
pow.
97m2 wysokie na 3,80 , okna stare poniemieckie , ale w miare
szczelne . Ogrzewane jest w tej chwili piecem dwufunkcyjnym , w sumie
jest 7 kaloryferów , 2 krany ( kuchnia ,łazienka ) i prysznic . Piec
jest włoskiej firmy SariGas i zaczyna cos niedomagać a problemem jest
też to , że w moim mieście jest tylko 1 osoba która w miare zna sie na
tych piecach ale niestety jest to juz staruszek więc ciężko mi go
czasami wzywać.
Podjęłem więc decyzję o wymianie pieca na inny , niestety z racji
remontu mieszkania mam dość ograniczone możliwości finansowe - tak
myślę że ok 3 tys. to by było max. Nawet nie wiem czy to dużo czy też
mało , bo w piecach jestem kompletnym laikiem .
Jaki proponujecie - potrzebuję niezawodny , z dobrym serwisem
( Zielona Góra ) i tanimi częściami za jak najrozsądniejszy stosunek
ceny do jakości .