pieczenie języka

1. Data: 2008-05-20 20:23:05

Temat: pieczenie języka
Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

od 3 dni piecze mnie język, zauwazylem na nim takie jakby lekkie pekniecia,
nie wiem od czego to ? jakis niedobor witamin czy co ?

2. Data: 2008-05-20 20:30:23

Temat: Re: pieczenie języka
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZAQ" <w...@b...com> napisał w wiadomości
> od 3 dni piecze mnie język, zauwazylem na nim takie jakby lekkie
> pekniecia,
> nie wiem od czego to ? jakis niedobor witamin czy co ?

to moze byc niedobor witamin. sproboj rozgniesc wit a+ e i tym plynem
smarowac. ale jak nie pomoze to szotuj do lekarza, bo to piekielnie boli, no
i zeby nie bylo zakazenia

3. Data: 2008-05-22 06:28:44

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZAQ" <w...@b...com> wrote in message
> od 3 dni piecze mnie język, zauwazylem na nim takie jakby lekkie
> pekniecia,
> nie wiem od czego to ? jakis niedobor witamin czy co ?

Albo grypa, zapalenie cokolwiek też się tak charakteryzyje... Nawet np. kiła
(oczywiście prawda, ale mówię to tylko po to, żeby uświadomić, iż
niekoniecznie muszą to być witaminy). Jeśli się będzie jakiś czas utrzymywać
(np 4-5 dni) to proponuję do lekarza jednak się zgłosic (na prawdę wizyta u
lekarza może często życie przedłuzyć!)

--
Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

4. Data: 2008-05-22 14:57:25

Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

zaczełem brac kompleks witamin B i osobno Magnez + Potas
i po jakis 2 dniach znacznie zmalało niemal do zera, ale jeszcze
odrobine czuje ale to juz nie to to bylo.

5. Data: 2008-05-22 14:58:31

Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> (na prawdę wizyta u lekarza może często życie przedłuzyć!)

tyle ze dostac sie w dzisiejszych czasach do lekarza to hardcore.
zapier*** o 6 rano po numerek, potem znowu przyjsc kolo 11:00
i odczekac swoje 40min wsrod moherów.

6. Data: 2008-05-23 00:42:55

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZAQ" <w...@b...com> wrote in message

> tyle ze dostac sie w dzisiejszych czasach do lekarza to hardcore.
> zapier*** o 6 rano po numerek, potem znowu przyjsc kolo 11:00
> i odczekac swoje 40min wsrod moherów.

Nie zaprzeczę, ale niekiedy można się umówić wcześniej np. dzień jeśli nie
jest nic ciężkiego... Wiadomo że jeśli nie chodzi o coś poważnego i nagłego
to powinno się udać dogadać z panią z rejestracji... Przynajmniej warto
spróbować...

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

antybiotyk a jogurt?
szpitale wojskowe - specjalizacja. praca
Czy korzystał ktoś ?
"CZD" Warszawa, terapia w kolorze. Artysta Maciej Kot
Grypa i biegunka