piegi piegi

1. Data: 2002-08-28 06:49:03

Temat: Re: piegi piegi
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Aug 2002 09:02:16 +0200, "Grzesiek"
<g...@i...pl> wrote:

>Witam !!
>Moze bylo moze nie, ale zapytam bo sie na tym nie znam,a troche mnie
>zinteresowalo.
>Mam znajoma, ktora ma troche kompleksow poniewarz ma mnostwo piegow na
>twarzy. Czy istnieja jakies metody usuniecie ich lub cos w tym rodzaju -
>pomijam makijarz. bycmoze ona o tym wie ale ja tez chcialbym wiedziec ;)
>Za wszelki inf zgory Dzieki
>
>Pozdrawiam

jezu, piegi przeciez to najpiekniejsza naturalna ozdoba. Niech
znajoma obnosi piegi z duma!!!!!!!!!!! A jest moze ruda przy
tym???

Krysia, piegowata wlasciwie wszedzie - twarz, ramiona,
przedramiona, wierzch dloni, dekolt, nawet kolana (reszta nog
jakos nie :(( ). Nigdy ich nie chowalam

a jeden fatygant mowil mi - dziewczyna bez piegow to jak niebo
bez gwiazd
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 07:34:42

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakos nie :(( ). Nigdy ich nie chowalam
>
> a jeden fatygant mowil mi - dziewczyna bez piegow to jak niebo

Zgadzam sie !!!! - Tyle uroczych punktów do calowania!!!!

A co do "rudosci" to zawsze mówilem, ze "Rude sa tak ogniste ze im
nawet ten ogien przez dekiel przebija ;-)))"

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-28 07:36:14

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:
> jezu, piegi przeciez to najpiekniejsza naturalna ozdoba. Niech

Ano, póki naturalne. Takie parę od słońca nie wygląda za dobrze, mam
wrażenie...

EwaP HF FH oceniająca z pewnym zdegustowaniem swój nos i okolice oczu
(może jednak zacząć używać jakichś filtrów na plaży...)

--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

1. Data: 2002-08-28 07:55:31

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oczu
> (może jednak zacząć używać jakichś filtrów na plaży...)

Lepiej znaleźć TŻ , który powtarzać Ci będzie codziennie że masz
najpiękniejsze piegi pod słońcem!!!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-28 09:01:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Aug 2002 07:36:14 +0000 (UTC), Ewa Pawelec
<e...@f...hell.pl> wrote:

>Ano, póki naturalne. Takie par? od s?o?ca nie wygl?da za dobrze, mam
>wra?enie...
>
>EwaP HF FH oceniaj?ca z pewnym zdegustowaniem swój nos i okolice oczu
>(mo?e jednak zacz?? u?ywa? jakich? filtrów na pla?y...)

wszystkie piegi sa dobre...

Krysia, i ruda i piegowata..jakos zyje, hehehe
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-28 09:23:26

Od: "ST" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzesiek" <g...@i...pl> wrote in message
> [...]
> twarzy. Czy istnieja jakies metody usuniecie ich lub cos w tym rodzaju -
> pomijam makijarz. bycmoze ona o tym wie ale ja tez chcialbym wiedziec ;)

Kompleksy trzeba leczyc, piegi moga byc bardzo urocze :)
Ta modelka np. bardzo sie podoba a piegi sa dla niej charakterystyczne:

http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=40566

Pozdrawiam
S.
PS. Sam fotografowalem :)

1. Data: 2002-08-28 10:59:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia, i ruda i piegowata..jakos zyje, hehehe
> K.T. - starannie opakowana

przeslij zdjecie
q...@p...gazeta.pl
z góry dziekuje
Qwax

1. Data: 2002-08-28 12:07:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Aug 2002 12:59:10 +0200, "Qwax" <...@...Q> wrote:

>przeslij zdjecie
>q...@p...gazeta.pl
>z góry dziekuje
>Qwax

ale ja jestem stara......

Krysia, slabym glosem...marne zdjecie jest w galerii Herbatki w
grupie kuchennej...z daleka i na tym zdjeciu nawet mlodo
wygladam.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-27 14:17:42

Od: "Virtuela" <v...@v...de> szukaj wiadomości tego autora