piegi raz jeszcze

1. Data: 2002-08-28 13:20:17

Temat: piegi raz jeszcze
Od: "Grzesiek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi
Rozumiem piegi sa pienkne moje znajoma tez jes b.ladna
....ale czy moge prosic o jakes konkretne odpowiedzi na moje pytanie ? tnz:"
czy isnieja sposoby usuniecia ich ?????

1. Data: 2002-08-28 13:29:23

Temat: Re: piegi raz jeszcze
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek" napisał ...

> Rozumiem piegi sa pienkne moje znajoma tez jes b.ladna
> ....ale czy moge prosic o jakes konkretne odpowiedzi na moje pytanie ?
tnz:"
> czy isnieja sposoby usuniecia ich ?????

Usunięcia - nie, ale można je nieco rozjaśnić
np. nacierając sokiem z cytryny, a przede wszystkim
to jak się nie chce mieć piegów, to trzeba unikać słońca.
Jak ognia.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2002-08-28 14:50:45

Od: "Virtuela" <v...@v...de> szukaj wiadomości tego autora

albo sokiem ze swiezej cebuli

1. Data: 2002-08-28 15:49:49

Od: "Ola Mycha" <m...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Rozumiem piegi sa pienkne moje znajoma tez jes b.ladna
> ....ale czy moge prosic o jakes konkretne odpowiedzi na moje pytanie ?

Podobno pomaga sok ze swiezej natki pietruszki

Ola

1. Data: 2002-08-28 17:29:41

Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

"Ola Mycha" <m...@n...spam> napisał(a) na pl.rec.uroda:

>Użytkownik "Grzesiek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
>tnz:"
>>

>Podobno pomaga sok ze swiezej natki pietruszki
>
>Ola

a ja slyszalam, ze ponoc czerwona porzeczka (czeba jak najczesciej
rociapkiwac ja na buzi)

goha

1. Data: 2002-08-28 19:08:19

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy isnieja sposoby usuniecia ich ?????

Przeczytaj wątek z dnia 2002-08-14 post "piegi/brązowe plamy na twarzy".

Pozdrawiam cieplutko
Ulka

1. Data: 2002-08-29 06:19:49

Od: "Grzesiek" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Wielkie dzieki !!
Jestem nieco oswiecony, przynajmniej w spawie piegow :))

Pozdrawiam

1. Data: 2002-08-29 07:26:36

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Rozumiem piegi sa pienkne moje znajoma tez jes b.ladna
> ....ale czy moge prosic o jakes konkretne odpowiedzi na moje pytanie ?

mialam w szkole kolezanke niezwykle piegowata. Cala twarz byla gesto w
piegach. Najbardziej piegowata osoba jaka w zyciu widzialam. Spotkalam ja
po latach w pociagu- a tu nie ma ani jednego na buzi. Pytam gdzie sa- ze
zdziwieniem. Na to ona, ze sa juz w sprzedazy specjalne kremy....Wiecej nie
pytalam. Ale to co zobaczylam-kompletnie gladka buzie bez ANI JEDNEGO piega-
przyprawilo mnie o zdumienie. Nie wiedzialam , ze tak mozna. Moze popytasz u
dermatologa.

Jola L-L

Manicure, pedicure we Wroclawiu-gdzie?
poprawianie samopoczucia