piekarnik nad zmywarka - zabudowa

1. Data: 2004-04-29 07:50:43

Temat: piekarnik nad zmywarka - zabudowa
Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Poszukuje rad praktykow ktorzy maja uklad zmywarka piekarnik tak jak w temacie.
Pogogliłem troche i znalazlem 2 posty potwierdzajace iz taki uklad jest
mozliwy. Ze wzgledu na to ze nie znalazlem gotowej zabudowy do takiego ukladu
planuje samemu urodzic taki mebelek. W zwiazku z tym pytanka:
- zmywarki z reguly sie nie zabudowuje (tylko front) czy zabudowe piekarnika
macie umieszczona bezposrenio na zmywarce czy np. na blacie, ew pusta
przestrzen miedzy nimi (jakas niby szuflada) ?
- czy zmywarka z piekarnikiem tworzy jednolita calosc tzn plyta boczna jest
długa od gory piekarnika az do podstawy zmywartki ?
- czy macie jakikolwiek problemy zwiazane z takim ukladem ?

i wogole prosze o info jak przystapic do dzialania

pozdawia
Norek

1. Data: 2004-04-30 08:40:22

Temat: Re: piekarnik nad zmywarka - zabudowa
Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Apr 2004 09:50:43 +0200, "Norek" <b...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>długa od gory piekarnika az do podstawy zmywartki ?
>- czy macie jakikolwiek problemy zwiazane z takim ukladem ?

Z tym moze byc ciezko. Jesli zabudujesz zmywarke z bokow, to taka zabudowa
bedzie zbyt szeroka na piekarnik i bedzie to glupio wygladac. Z kolei ustawiac
cala zabudowe piekarnika na zmywarce to moim zdaniem zbyt ryzykowne. Poza tym,
jak ci sie zmywarka popsuje, to bedziesz musial zdemontowac cala kuchnie :)
Widze dwa wyjscia: zabudowac zmywarke 45cm (wiem, bez sensu), albo faktycznie
postawic zabudowe piekarnika na jakims elemencie poziomym umocowanym nad
zmywarka (blat, jakas polka, przymocowana do sasiednich szafek/sciany).

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

1. Data: 2004-04-30 10:00:57

Od: "Norek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postawic zabudowe piekarnika na jakims elemencie poziomym umocowanym nad
> zmywarka (blat, jakas polka, przymocowana do sasiednich szafek/sciany).
[ciach]

faktycznie masz racje ze zabudowanie zmywarki bedzie glupio wygladalo. Ten
slupek zlozony ze zmywarki i piekarnika bedzie w rogu czyli:
- powinienem umocowac do sciany blat,
- pod niego wstawic zmywarke tak zeby w razie potrzeby mozna bylo ja wyjac
(chociaz i tak bedzie ciezko ja odpiac od wody i elektrycznosci)
- na blat postawic zabudowany piekarnik

Tylko caly czas piekarnik bedzie stal luzno na blacie! Cos tak czuje ze bez
wspólnej plyty laczacej zmywarke z zabudowanym piecykiem sie nie obedzie. I
wtedy ewentualnie jakis pilasten na podwojne szczyty obudowy piekarnika (no bo
bedzie w szafce ktora bedzie jeszcze obudowana plytami laczacymi w calosc ze
zmywarka.
Co wy na to
Moze kijowo wyglaca :(
Dlatego ponawiam - ma ktos taki uklad? Jak go rozwiazaliscie ??
pozdrawia
Norek

1. Data: 2004-05-07 18:02:46

Od: "Elżbieta Mosek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja pod piekarnikiem w prawdzie nie mam zmywarki, tylko pralke w
zabudowie i jest to wykonane w nastepujacy sposob. Nie wiem czy ten slupek
bedzie umieszczony pod koniec rzedu szafek czy gdzies w srodku. U mnie jest
to pomiedzy szafkami a zabudowana lodowka.
Piekarnik w zabudowie jest umieszczony na blacie, a plyta pomiedzy tym
sprzetem ,a lodowka jest jedna caloscia. Tez mialam obawy jak bedzie
wygladac kawalek wydocznej plyty przy pralce (drzwiczki matuje sie na
pralce), ale musze przyznac ze u mnie ma ona taki sam kolor jak front i tego
wogole nie widac, nie zwraca sie na to uwagi.
Z tego co sie orietowalam, to postawienie piekarnika bezposrednio na pralka
moze spowodowac utrate gwarancji w przypadku awarii. Poza tym taki sprzet
musi byc dosc mocno unieruchomiony, zeby nie wpadal w niepotrzebne drgania
(blat temu sluzy).

Zmywarka 40 cm czy sa takie?
[spam] -= REWELACYJNA PRALKA=-
Smierdzacy problem