pielęgnacja cery naczynkowej

1. Data: 2006-02-20 02:02:17

Temat: pielęgnacja cery naczynkowej
Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że ostatnimi czasy postanowiłam rozpocząc zdecydowaną i konsekwentną
walkę z pajączkami na moich policzkach, buszuję po necie wyszukując co
ciekawsze strony poświęcone problemom takiej cery. Dziś znalazłam fajny
artykuł na wizażu, może komus sie przyda, polecam (ciekwa jestem też Waszej
opinii na temat kosmetyków tam wymienionych)
http://www.wizaz.pl/poradnik_kosmetyczny_naczynka.ph

Jestem nową użytkowniczką na tej grupie, więc przy okazji kłaniam się
wszystkim urodziwie ;)

reszka

1. Data: 2006-02-20 08:06:22

Temat: Re: pielęgnacja cery naczynkowej
Od: "Agata" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "reszka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
. Dziś znalazłam fajny
> artykuł na wizażu, może komus sie przyda, polecam (ciekwa jestem też
> Waszej opinii na temat kosmetyków tam wymienionych)
> http://www.wizaz.pl/poradnik_kosmetyczny_naczynka.ph

Z tych co sa tutaj wymienione stosowalam tylko serie "witamina P" Dermiki,
ale szczerze mowiac bez oczekiwanych efektow, moim zdaniem rewelacyjne sa
kosmetyki general topics seria "synchrorose" do skory wlasnie naczynkowej,
te kosmetyki byly juz na grupie chwalone i naprawde najlepiej zainwestowac w
ta serie, bo efekty sa naprawde zachwycajace, szczegolnie krem "synchrorose
fast" jezeli chcesz natychmiastowego efektu, ja uzywam jeszcze z tej serii
mleczko do demakijazu i krem synchrorose intensive i reka na sercu polecam
te kosmetyki.

Mozna je kupic w aptekach, ale nie wszystkie niestety maja te kosmetyki,
mozna kupic tez w sieci, np www.mediweb.pl albo www.apteka-centrum.pl (tu
troche taniej niz na mediweb) albo na stronie producenta
http://www.generaltopics.pl , w sumie te kosmetyki sa dosyc drogie, ale
naprawde warto zainwestowac, jezeli chcesz sie uporac z naczynkami.

Pozdrawiam serdecznie - Agata

1. Data: 2006-02-20 10:35:46

Od: "reszka" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

No proszę, tutaj dopiero jest w czym wybierać...ale wygląda na to, że
synchrorose jeszcze nie oceniano. To chyba jest coś nowego, prawda? No i
widzę, że Flosleki, na które się napaliłam po zachętach mojej kosmetyczki
maja oceny dosyc słabiutkie....

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=ccf34aae15bf17cf6bf46058b348ea7c&cmd=browse&ca
tegory=129

reszka

pogrubienie skory - jaki krem ?
Minuit z Yves Rocher
głownie chwale :)
allegro perfumy po raz 100;-)
Re: 3 w 1 - powitanie i takie tam:))) długie:"