pielegnacja intima

1. Data: 2003-01-22 15:14:25

Temat: Re: pielegnacja intima
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
news:b0m9qk$uq5$1@foka.acn.pl...
> Chcialam sie zapytac jakie produkty sa najlepsze do takiej pielegnacji
> Tylko prosze nie mowcie zebym sama sprawdzila czy moze powinnam to
wiedziec
> albo ze to juz bylo albo ze jestem niezaradna

Trochę może nie do końca na temat, ale dla mnie ważne
Pytam ale tak szczerze bo nie wiem, do czego są te płyny do higieny
intymnej.
Tzn do czego wiem :-) ale jakoś nigdy nie używałam z bliżej nie znanych mi
powodów, i w zasadzie ie wiem jaki jest cel ich używania. Myje się żelem pod
przysznic i 'dupencja' mi jeszcze nie odpadła :-)
Więc może mi któraś wytłumaczy to sobie poszkam jakichś i zakup zrobie bo
wypłata przyszła i szkoda żeby w domku się marnowała :)

p.s.
Swoja drogą to ta grupa ma plusy i minusy:
+ wiem strasznie dużo o kosmetykach odkąd ją czytam (a czytam od samego
początku)
- straszne naciągaczki z was :) co rusz jakiś nowy specyfik, a że baba ma
taką nature, żewszystko jej potrzebne to gromadze co róż to nowe specyfiki

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-22 15:28:49

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia" <r...@r...mm.pl> wrote in message
> [...]
> Więc może mi któraś wytłumaczy to sobie poszkam jakichś i zakup zrobie bo
> wypłata przyszła i szkoda żeby w domku się marnowała :)

Chodzi o to, że _tamto miejsce_ posiada specyficzne środowisko (kwaśne) i
generalnie wymaga preparetów delikatniejszych niz zwykłe mydło czy zel pod
prysznic. Z tego, co wiem, zwykłe specyfiki niszcza się też specyficzna
flore bakteryjna (aaaa, czy jest tu jakis fachowiec? mozna mnie juz
linczowac, czy jeszcze wybrnelam?), stad podraznienia i stany zapalne.
Podrazniac moga zwlaszcza jakies substancje "zapachowe" (cholera, jak to
nazwac) zawarte w zwyklych zelach pod prysznic.

> - straszne naciągaczki z was :) co rusz jakiś nowy specyfik, a że baba ma
> taką nature, żewszystko jej potrzebne to gromadze co róż to nowe specyfiki

hehehe, to silna wole "cza" cwiczyc :))
Spoko, mi sie to tez nigdy nie udaje :))

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-22 15:35:55

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b0mbgb$htm$1@news.tpi.pl>, j...@i...pl says...
> ktos na grupie bardzo zachwalal (sorry ale nie pamietam autora)
> zacytuje posta:
> ..."Lactacyd Femina firmy SmithKleine Beecham.
> Uwielbiam go i z radoscią porzuciłam moją wiele lat używaną Ziaję
> właśnie dla niego:)..."

AsiaS - pamietam jak dzis :)

Nie wiem gdzie mozna kupic w Warszawie :) :)
MSPANC

K.

1. Data: 2003-01-22 15:40:04

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Podrazniac moga zwlaszcza jakies substancje "zapachowe" (cholera, jak to
> nazwac) zawarte w zwyklych zelach pod prysznic.

Substancje zapachowe sa tez w zelach roznych do higieny intymnej. I ja tych
zeli nie kupuje.
Po pierwsze chodzi o pH - TAM jest nizsze niz 5,5, choc do mycia generalnie
wystarczy 5,5.
Inna rzecz ze zele pod prysznic maja obojetne (7,0), a mydla... wiadomo:)
Niskie pH zostawia przy zyciu naturalna flore bakteryjna, zwlaszcza bakterie
Lactobacillus vaginalis i jeszcze jakas, (jest ich wiecej rodzajow u ludzi z
tego co pamietam), ktore wytwarzajac kwasne pH chronia te okolice przed
rozwojem bakterii "nieprzyjaznych".
Dlatego ten Lactacyd, o ktorym pisala Jola wydaje mi sie swietnym pomyslem.
I sobie go kupie, o!
:)

Kaska

1. Data: 2003-01-22 15:47:34

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podrazniac moga zwlaszcza jakies substancje "zapachowe" (cholera, jak to
> nazwac) zawarte w zwyklych zelach pod prysznic.

Prawie zrozumiałam, dzięki.
chodź dalej nie wiem do końca czy to potrzebne czy może jakiś kolejny
wynalazek, po to żebyśmy kupowały.
Pisze tak dla tego, że nie mam żadnych stanów zapalnych (wiem bo się badam,
nie sama oczywiście, tylko u lekarza)
Ale i tak sobie kupie, a co !! Inne maja to ja też chce :)))

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-22 15:53:35

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
badam,
> nie sama oczywiście, tylko u lekarza)
> Ale i tak sobie kupie, a co !! Inne maja to ja też chce :)))

No to szczesliwa jestes, bo ja mam czesto (ech, taka "uroda"). Specyfiki sa
ok, jesli sa porzadne, te, ktore dziewczyny polecaja (Lactacyd, AA), sa
porzadne. Jak chcesz taniej, to wlasnie mydelka dla niemowlat (Kajtek,
Bobas...) - one sa dla bobasow, a bobas, wiadomo, wrazliwy czlek :)

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-22 16:20:57

Temat: Lactacyd vs. AA, bylo: Odp: pielegnacja intymna
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skakanka <s...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0mdrf$bjd$...@n...tpi.pl...
> Dlatego ten Lactacyd, o ktorym pisala Jola wydaje mi sie swietnym
pomyslem.
> I sobie go kupie, o!

Powodzenia :-)
Wlasnie nabylam mala probke - wyjechalam z PL i zastanawialam sie nad zmiana
AA na cos "tutjeszego" - i dostalam uczulenia (Lactacyd niebieski, maja tu
jeszcze czerwony, jaka roznica). Dobrze, ze przewidujaco mam spory jeszcze
zapas AA, wiec wystarczy do kolejnej jazdy do kraju :-))))

Pozdrawiam cieplutko
madzik

1. Data: 2003-01-22 16:40:52

Od: "Entity R." <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-01-22 15:34, Tako rzecze Skakanka :
> Jakos nie mam zaufania do Bielendy

Bielenda z zielona herbata jest naprawde dobra, dziala kojaco na
drobne infekcje

pozdrawiam
Encja

1. Data: 2003-01-22 17:12:29

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bielenda z zielona herbata jest naprawde dobra, dziala kojaco na
> drobne infekcje.

Mam taką i: moją córeczkę wyraźnie piecze, mnie lekko :(
Ja polecam płyny z Ziaji - najlepiej ten bezzapachowy.
O.

1. Data: 2003-01-22 17:13:58

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

no prosze a jednak ktos potrafi pomoc na tej grupie
ale dzieki za krytyke
a jesli chodzi o tworzenie to chodzilo o malarstwo rzezbe i fotografie
ASP

> [...]
> porzadne. Jak chcesz taniej, to wlasnie mydelka dla niemowlat (Kajtek,
> Bobas...) - one sa dla bobasow, a bobas, wiadomo, wrazliwy czlek :)

Gdzie sklep MACKAYS?
podsumowanie
coś do demakijażu
Wlosy jak diamenty???