"pieprzyk" pod paznkociem

1. Data: 2007-02-08 12:50:47

Temat: "pieprzyk" pod paznkociem
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 19 lat i pod paznokciem kciuka mam prawdopodobnie pieprzyk, średnicy
poniżej 1mm. Oddalony jest ok. 8mm od macierzy paznokcia. Nie jest to
zabrudzenie, bo ściąłem ten paznokieć do tego miejsca i dokładne przemycie
nic nie zmieniło.

Dużo czytałem o czerniaku (m.in. to, że na łożysku paznokcia występuje w
1-3% wszystkich przypadków zachorowań na czerniaka).
Czy mam powód do niepokoju?
Czy zmiany w tym miejscu się wycina i jeśli tak, to czy po takim wycięciu
paznokieć odrośnie?