pierniczki

1. Data: 2003-12-09 09:05:08

Temat: pierniczki
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj nie powinnam ich probowac... mieciutkie slodziutkie pyszniutkie... jak
sie opamietac?

kichajaca Izza

1. Data: 2003-12-09 09:29:21

Temat: Re: pierniczki
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> oj nie powinnam ich probowac... mieciutkie slodziutkie pyszniutkie... jak
> sie opamietac?

popros kogos zeby schowal tak, zebys nie wiedziala gdzie :)))) mi sie nie
udalo i chyba dzis bede dorabiac :)

pzdr
marta

1. Data: 2003-12-09 09:34:53

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka wrote:

> Uzytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
>
> popros kogos zeby schowal tak, zebys nie wiedziala gdzie :)))) mi sie nie
> udalo i chyba dzis bede dorabiac :)

tia... tylko, ze ja je pieke:) i ja reglamentuje:)

kichająca izza

1. Data: 2003-12-09 09:41:59

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje pierniki są już schowane za kolekcją kufli. Tak aby ich nikt nie
zobaczył. 5 olbrzymich pudeł wypchanych po brzegi. Mniam

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2003-12-09 10:15:01

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> tia... tylko, ze ja je pieke:) i ja reglamentuje:)

u mnie tez ja pieke. i trzeba przede mna chowac :))))

pzdr
marta

1. Data: 2003-12-09 11:34:07

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

A czy robicie pierniczki wg. przepisu Pana Pazio czy jakiegos innego?
Pozdro KAsia

1. Data: 2003-12-09 11:38:41

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KAsia wrote:

> A czy robicie pierniczki wg. przepisu Pana Pazio czy jakiegos innego?
> Pozdro KAsia
no ja robie pierniczki Ani i jeszcze jakies nie pamietam nazwy przepisu --
ale znalazlam oba w tegorocznych watkach, wiec polecam google :)

kichająca Izza

1. Data: 2003-12-09 12:42:12

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza wrote:

> oj nie powinnam ich probowac... mieciutkie slodziutkie pyszniutkie... jak
> sie opamietac?

ech postanowilam zrobic 2 porcje piernikow -- i braklo mi maki... to dodalam
zytniej razowej... ciekawe co z tego wyjdzie:))

Kichajaca Izza

1. Data: 2003-12-09 12:43:57

Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> A czy robicie pierniczki wg. przepisu Pana Pazio czy jakiegos innego?

Ja robie glownie pierniczki Waldemara, bo sa najpyszniejsze!! Juz mam 3
puszki i zastanawiam sie czy robic wiecej, bo znikaja w takim tempie, ze do
swiat nie doczekaja zapewne. A o pysznosci tych pierniczkow swiadczy dla
mnie (dodatkowo) fakt, ze moj prawie 4- letnisynek je uwielbia, a jest
bardzo wybredny i ma tylko kilka swoich ulubionyh potraw.

Pozdawiam
Sylwia z piernikiem w piekarniku (kolejnym!!!)

1. Data: 2003-12-09 12:51:14

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Izza wrote:

> ech postanowilam zrobic 2 porcje piernikow -- i braklo mi maki... to
> dodalam zytniej razowej... ciekawe co z tego wyjdzie:))

pierwsza partia upieczona, a pierniczki sa mieciusie i pysznusie:) ciekawe
czy stwardnieja:)

kichająca Izza

KARDAMON !!!
jakie potrawy na swieta w wersji wege?