problem z feta

1. Data: 2003-12-09 09:17:22

Temat: Re: problem z feta
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <d...@s...com.pl> napisał w wiadomości
news:br43o4$jvc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam szanownych grupowiczow:-)
>
> Mam pytanie odnosnie sera fety w salatce. Co zrobic aby nie kruszyl sie on
> salatce?

Trzeba kupić twardą fetę z importu. Mlekowity się rozmaśla...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-09 10:11:20

Temat: problem z feta
Od: "Krzysztof" <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow:-)

Mam pytanie odnosnie sera fety w salatce. Co zrobic aby nie kruszyl sie on w
salatce?

Dziekuje z gory za odpowiedz:-)

Krzysztof

1. Data: 2003-12-09 10:23:11

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <d...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam szanownych grupowiczow:-)
>
> Mam pytanie odnosnie sera fety w salatce. Co zrobic aby nie kruszyl sie on
> salatce?

Prawdziwa grecka feta, nawet ta przywieziona z Grecji a nie kupowana w
naszych sklepach jako grecka (nawet jeśli faktycznie taka jest) też się
rozpadnie, taka jej natura.(broń Boże nie wszystkie polskie podróbki fety,
bo one z fetą nic ale to totalnie nic nie maja wspólnego ! Chyba tylko
nazwę) Dlatego Grecy kroją zawsze do sałatki duże kawałki, takie grube duże
plastry i kładą na czubek całej sałatki. W ogóle sałatki greckiej nie
powinno się mieszać w jakiejś misce a już na pewno nie pozwalać jej długo
leżeć w takiej pomieszanej konsystencji. Skrojone ważywa najlepiej od razu
położyć na talerze nie mieszając nic tylko np kładąc warstwami a na sam
wierzch plaster fety (np grubości 2 cm prostokąt 5 cm na 8 cm). Posypać
oregano a całą resztę przyprawiania czyli oliwę , sól i pieprz zostawić
zjadającemu sałatkę. Tak zawsze robią w Grecji, przetestowałam ze 100 razy
:)

pozdrawiam
Kasia

pierniczki