pierogi?

1. Data: 2004-09-03 10:24:55

Temat: Re: pierogi?
Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ch7l18$1rh$1@news.onet.pl...
> z jednego??

zależy czy pierogi maja być polane czy do popijania :))

ale jeden spory wystarczy....da sliczny kolor..:))

Marek

1. Data: 2004-09-03 12:58:32

Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-02 10:51, Osobnik znany jako pamana nabazgrał:
> mam pierogi ruskie i z mięsem co podac do nich ?podsmazona cebulka juz była
> ,moż emacie jakiess propozycje?
> pzdr
> p.

Wyżej powtarzała się parę razy smietana...oczywiście do ruskich, ja
oprucz smietany jako takiej uwielbiam smietanę podsmażoną - z cebulką
lub bez - w każdym razie :

1.Podgrzewamy masełko(najlepiej, ale może też być oliwa) na maluskim
ogniu dodajemy śmietane, odrobinę silimy, pobulgotac trochę.
2.j.w z tym że wcześniej na masełku szklimy cebulke, a potem do tego
smietana.
3.Podsmażamy pierogi, jak już bedą takei jak lubimy zmniejszamy ogień do
min. dodajemy śmietamy, troszeczkę soli wszystko dokładnie wymieszać -
śmietana przykleja się do pierogów, chwile podgrzewać

wg. mnie pychaaa ! a przy ty jakie proste :)

daniel

--
"ekspert na antenie Radia Maryja: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie
litery w tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbomw alfabecie, potem

1. Data: 2004-09-03 19:58:57

Od: "Trafak" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do ruskich tylko kefir, szczypiorek i skwarki! boskie... mmmmm

Pierwszy raz jadłem coś takiego na Słowacji i od tego czasu jadam TYLKO
takie.
Przekonałem nawet rodzinę :-)

a mięsnych nie lubie i tyle

1. Data: 2004-09-04 06:47:57

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz wiem co mi siora z Polski przywiezie - wlasnie ten olej, znalazlam go na
> str. Leklerq i mam nadzieje, ze cos takiego w Poznaiu jest. Ostatnio tata mi
> sie o to pytal, wiec wnioskowalam, ze w Pl jest to trudno dostac.
>
> Monika

Olej z pestek winogron Polska sprowadza bezpośredni z Italii:-)))
Może jednorazowo przy zakupie wydaje się niezbyt tani, ca 30,oo złotych za 1
litr, ale bynajmniej w naszym domu ta ilość starcza na parę miesięcy. Dla mnie
niezastąpiony do sałatek, z tego prostego powodu, że nie ma
żadnych "naleciałości" zapachowych :-). Gorąco go polecam. Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-09-08 06:46:45

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Aretkka" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> niezastąpiony do sałatek, z tego prostego powodu, że nie ma
> żadnych "naleciałości" zapachowych :-). Gorąco go polecam. Pozdrawiam

Siora juz zakup zrobila - 0,5 l za 11 zl

Monika

1. Data: 2004-09-08 12:53:43

Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

w ELEI kupuje ten olej za ok 9 PLN za 0,75 l.
Dobry jest, uzywam do salatek i pije 1 lyzke dziennie
--
Jackare
Bytom

1. Data: 2004-09-08 15:12:10

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siora juz zakup zrobila - 0,5 l za 11 zl
>
> Monika

Jak nic, dałam się nabić w butelkę :-(. Ale dobrze wiedzieć już kolejnym
razem będę ostrożniejsza. :-) Areta

1. Data: 2004-09-08 15:14:44

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w ELEI kupuje ten olej za ok 9 PLN za 0,75 l.
> Dobry jest, uzywam do salatek i pije 1 lyzke dziennie
> --
> Jackare
> Bytom

Już wiem, jak sromotnie zostałam nabita :-(. Chyba, że z innej firmy. Po co
pijesz 1 łyżkę tej oliwy? Pewnie dla zdrowotności:-) .Ale w jakim celu?
Areta

Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?
Kluski ziemniaczane
Sałatka z buraków i...
goffry z jezynami lub bez mniam mniam!
Przepis na pyszne gofry?!