pierwsza kuchnia /kuchenka/

21. Data: 2006-12-08 10:34:23

Temat: Re: pierwsza kuchnia /kuchenka/
Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Automatyki działają w jakichś granicach, poniżej przestają działać. Wtedy
> lepszy termometr niż termoregulator. Albo wypiek do śmieci...

Eee tam, można i bez jednego, i bez drugiego. Oko gospodyni/gospodarza
najważniejsze. W poprzedniej kuchence termometr wskazywał mi temperaturę,
pilnowałam jej, a i tak musiałam piec o połowę dłużej, niż przepisy
przewidywały. Że nie wspomnę o babcinej kuchni węglowej, bez termometru i
termoregulatora.

Ania

22. Data: 2006-12-08 10:40:07

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> [...]
> pilnowałam jej, a i tak musiałam piec o połowę dłużej, niż przepisy
> przewidywały. Że nie wspomnę o babcinej kuchni węglowej, bez termometru i

Jasne!!! Bo każdy sprzęt trzeba opanować - eksperiencja przychodzi później.
Co jak co, ale kobiety znają tę metodę perfekcyjnie.

23. Data: 2006-12-08 12:22:28

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:elbe34$en5$1@inews.gazeta.pl...
> 1978
> XX

> temperatury
>
> Chyba nie o to Dominikowi chodziło. Nie o mierzenie temperatury, ale takie
> dostarczanie energii, żeby utrzymać stałą temperaturę.

Dokładnie. Ten nowy piekarnik sam reguluje wielkość płomienia, aby utrzymac
stałą zadaną temperaturę. Mama jest zadowolona.

DJD

24. Data: 2006-12-08 12:25:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> wrote in message

Wiem, ja napisałem o tym, że gdy ciśnienie spadnie za bardzo to automatyka
nie dopompuje gazu.

25. Data: 2006-12-08 13:00:06

Od: " zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Wiem, ja napisałem o tym, że gdy ciśnienie spadnie za bardzo to automatyka
> nie dopompuje gazu.

Nie uzyskasz wysokiej temperatury, to fakt, ale i redukcja płomienia skutkuje jego
wygaśnięciem, tak jest niestabilny, więc jakakolwiek regulacja, ręczna czy
automatyczna, nie poradzi :(.
I tu przypomina mi się funkcja : stabilizacja płomienia. Nie wiem czy akurat w
piekarniku czy tylko na płycie kuchennej, ale coś takiego jest, czy ktoś potrafi
powiedzie co to znaczy?

26. Data: 2006-12-09 07:56:14

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał

> Są na pewno takie z chlodzeniem obudowy, ale nic wiecej nie wiem.

Chłodzenie obudowy mają piekarniki przeznaczone do wbudowania w meble.
Myślę, że jeśli ma to wpływ na ogrzewanie pomieszczenia to raczej taki, że
w kuchni jest cieplej.

27. Data: 2006-12-09 10:51:17

Od: "jangrzegorz" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zora napisał(a):
> "Zwykła " kuchenka miała palnik przerastający moje największe naczynia, więc chyba
> nie jest to wskazówka dla mnie. Poza tym smażenie robię na średnim palniku, bo ten
> największy nie nagrzewał równomiernie, od brzegu rumieniło się bardziej, na środku
> mniej.
> Jeszcze jedno, o ile dobrze zrozumiałam, zalecasz przewrócenie mięsa po "zagrzaniu"
> boku. Są teorie, że mięso przewraca się tylko raz.

Nie napisałem, że trzeba przewracać kilka razy. Przeczytaj uważnie
co napisałem - nic nie będzie się przypalać.
Proponuję kupić dobrej klasy dużą patelnię. Na małej nie ma szans.

dringi na sylwestra, dania, przystawki ....?LISTA cd
trudne pytania ( dla mnie )
ZEGNAM GRUPE
srodek do czyszczenia balch
gdzie świeże ryby we wrocławiu?