pies umiera, pralka zdyha, za ile lat komputer będzie umierał?

61. Data: 2014-02-04 18:46:19

Temat: Re: pies umiera, pralka zdyha, za ile lat komputer będzie umierać?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-02-03 21:59, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

> I co zrobisz? Jestem bezduszna, bo uważam, że jego czas wybił? Zwierzęta
> same wiedzą, kiedy trzeba odejść, zwykle odchodzą spokojnie, same sobie,
> w spokoju. Przykro mi, że tak to się teraz odbywa. Dla wszystkich.

Może się kobiecina boi. Najpierw pies, potem ona...

makabrycznie na czarno

62. Data: 2014-02-04 18:48:07

Temat: Re: pies umiera, pralka zdyha, za ile lat komputer będzie umierał?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-04 01:15, Ikselka pisze:

> Niektórzy zamiast "aborcja" mówią "sztuczne poronienie", a jesczze lepiej
> "sprawa brzucha kobiety". Chyba ze strachu, że sami sobie uprzytomnią zbyt
> dokładnie, o czym mówią...

Jeśli "sprawy kobiecego brzucha" kojarzą Ci się wyłącznie z aborcją, toś
albo głupia, albo masz złe doświadczenia.

Ewa

63. Data: 2014-02-04 18:56:25

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-02-03 22:48, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

> Wolauabym, żeby kto się raczej chciau napić z qrą.

Qrko- ze mną zawsze. Mam super bimberek. Dostałem od znajomych- za naukę
systemu dwugarowego:-)))

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

64. Data: 2014-02-05 11:17:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Feb 2014 21:55:44 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> a to ze jaki to "naturalny" porzadek ustanowiony "przez samego panaboga" masz na
uwadze?

http://biologia.opracowania.pl/gimnazjum/zale%C5%BCn
o%C5%9Bci_mi%C4%99dzy_organizmami_w_biocenozie/%C5%8
2a%C5%84cuchy_i_sieci_pokarmowe/
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

65. Data: 2014-02-05 11:20:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Feb 2014 22:09:54 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> sa takie okreslenia(...)
> (...)intencia autorki zalozenia ideowego tego watku bylo to ze byc moze w
przyszlosci odnosic bedziemy sie z taka atencja do komputera ze nie przjdzie nam
przez gardlo okreslenie ze rzeczony komputer "padl" czyli sie zepsul.
antropomorfizacja ulubionego komputera bedzie byc moze podobna do tej jaka stosujemy
do ulubionego zwierzaka?

Ja nie stosuję. Dla mnie wszystko jeszcze zachowuje właściwe miejsce. Jak
się komuś myli pies z rodziną, kompem czy ukochanym obcinaczem do paznokci,
to już jego karuzela.

66. Data: 2014-02-05 11:28:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Feb 2014 15:25:20 +0100, Fragile napisał(a):

> "Umierać" jest określeniem 'neutralnym'.

Zyskało takie zabarwienie. A pochodzi od słowa "mór" - tu już mniej fajnie
brzmi, co?

67. Data: 2014-02-05 11:38:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Feb 2014 18:46:15 +0100, FEniks napisał(a):

> Jeśli "sprawy kobiecego brzucha" kojarzą Ci się wyłącznie z aborcją,

Określenie to pojawia się u bojowniczek o prawa kobiet ZAWSZE w połączeniu
z aborcją, więc zapewne tak ma się kojarzyć. No to się i kojarzy, cóż
chcesz :->

> albo głupia,

Poważnie rozpatrujesz taką ewentualność?
Musisz być głupia.

> albo masz złe doświadczenia.

A Ty znowu swoim typowym sposobem coś insynuujesz - że niby jak mam jakiś
pogląd, to niechybnie z doświadczenia.
Ty niechybnie z doświadczenia zapisałaś dziecko do czirliderek.

68. Data: 2014-02-05 11:50:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-05 11:38, Ikselka pisze:

> Określenie to pojawia się u bojowniczek o prawa kobiet ZAWSZE w połączeniu
> z aborcją, więc zapewne tak ma się kojarzyć. No to się i kojarzy, cóż
> chcesz :->

Bynajmniej. Pojawia się także m.in. przy okazji antykoncepcji, in vitro,
dziewictwa, ale oczywiście Ty wiesz swoje. I jeszcze drugiej osobie
insynuujesz to samo "tylkowiedzenie".

> [...]
> pogląd, to niechybnie z doświadczenia.
> Ty niechybnie z doświadczenia zapisałaś dziecko do czirliderek.

Jak mam nie rozpatrywać takiej ewentualności, skoro nieustannie
powtarzasz takie bzdury i kłamstwa jak to powyżej chociażby...
Nawet nie jesteś w stanie spamiętać z kim i o czym rozmawiasz(-łaś).

Ewa

69. Data: 2014-02-05 12:15:13

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 lutego 2014 11:20:25 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Ja nie stosuję. Dla mnie wszystko jeszcze zachowuje właściwe miejsce. Jak
>
> się komuś myli pies z rodziną, kompem czy ukochanym obcinaczem do paznokci,
>
> to już jego karuzela.

na wszystko parzysz z pozimu wlasych czterechliter. kago obchodzi co stosujesz a
czego nie. w szeczegolnosci polecam masc na szczury - wszechstronne zastosowanie
gwarantowane!

70. Data: 2014-02-05 12:17:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Feb 2014 03:15:13 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> na wszystko parzysz z pozimu wlasych czterechliter

Dokładnie. A co, mam patrzeć z poziomu Twoich? - ty sobie obłapiaj ten swój
odkurzacz i bierz slub z pieskiem...
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

I znowu szkodzą, każde katolickie zachowanie jest tylko po to aby wszystkim zaszkodzić.
jak stwierdzic, co jest prawda?
Papież
dla Ikselki :)
Czy to tragiczne czy zabawne?