pigwa - pytanie

11. Data: 2007-12-15 19:59:40

Temat: Re: pigwa - pytanie
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
> W wiadomości news:47640e43$0$6944$4c368faf@roadrunner.com Michal

> Hejka. Czemu, przecież w Australii ziemia nigdy nie zamarza. :-)

Zobacz:
http://www.australiatravelsearch.com.au/trc/climate.
html
ftp://ftp.bom.gov.au/anon/home/ncc/www/change/HQdail
yT

Zobacz:
http://www.bom.gov.au/climate/map/temperature/IDCJCM
0005_temperature.shtml
:-)
pozdr. Jerzy

12. Data: 2007-12-15 21:56:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:47642df1$0$6987$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> A kiedy biedni australijscy ogrodnicy maja wypocząć? :-)

Hejka. Słyszałem, że na skutek suszy stulecia wielu wybiera odpoczynek
wieczny. :-(
Pozdrawiam klęskowo Ja...cki

13. Data: 2007-12-16 01:17:00

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Dec 2007 14:41:38 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

> A kiedy biedni australijscy ogrodnicy maja wypocząć? :-)

Ponoć nie odpoczywają nigdy,chyba że jak kuzynka która mieszka w
Adelajdzie likwidują trawnik który trzeba kosić okrągły rok:)

Pozdrawiam,
Marta

14. Data: 2007-12-16 04:16:32

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@h...pl> wrote in message

> Ponoć nie odpoczywają nigdy,chyba że jak kuzynka która mieszka w
> Adelajdzie likwidują trawnik który trzeba kosić okrągły rok:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Zaasfaltowała, zabetonowała, czy polewa non stop, żeby się nie kurzyło?

15. Data: 2007-12-16 11:30:16

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS Przeważająca część Australii ma klimat zwrotnikowy a jej północna część
> leży w strefie klimatów równikowych. Średnia temperatura lipca
> (najchłodniejszego miesiąca) wynosi 20 - 25°C, tylko w południowo -

Znajomy z Perth sobie chwali klimat i kwiatki.

16. Data: 2007-12-16 20:28:10

Temat: Re: pigwa - dziękuję
Od: "zbyszu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż mogę powiedzieć? Tylko dzięki. Pozdr...
Zbychu

17. Data: 2007-12-16 22:00:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cóż mogę powiedzieć?

Możesz spytać, co zrobić z owoców pigwy. Możesz zrobić nalewkę na pigwie,
wino pigwowe,szarlotkę z pigwy i zjeść na surowo.
Pozdrawiam.mirzan

stołówka dla ptaków
Mrozoodporny bambus odmina bissetii
POBILI MNIE !