pikflometr

1. Data: 2002-06-13 14:30:05

Temat: pikflometr
Od: "Monika" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam od lekarza przykazanie aby kupić pikflometr dla pomiarów u dziecka.
Nie znam się na rodzajach tych urządzeń, napiszcie proszę które firmy
oferują dobre aparaty, czy sa jakieś rodzaje? Dziecko ma 7 lat.
Pozdrawiam. Kasia
a...@a...pl

2. Data: 2002-06-13 15:33:18

Temat: Re: pikflometr
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002, Monika wrote:

> Dostałam od lekarza przykazanie aby kupić pikflometr dla pomiarów u dziecka.
> Nie znam się na rodzajach tych urządzeń, napiszcie proszę które firmy
> oferują dobre aparaty, czy sa jakieś rodzaje? Dziecko ma 7 lat.

co do dzieci nie wiem ale moze napisz do
http://www.zpigichp.edu.pl - oni maja najwieksze doswiadczenie

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

makropsja i mikropsja
Poszukiwani lekarze do pracy w Nowym Sączu !!!
badanie włosa
do kol. lekarzy ;) staz podyplomowy w Warszawie
ICD10